Ik heb laatst zijn Instagram live zitten bekijken en daar deed hij ook echt extreem raar. Iedereen die iets negatiefs zei ging hij FaceTime en verrot schelden. Hij dacht bedreigd te worden en liet meteen een hele berg aan security komen. Hij moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden want dit is zo sneu.
Hij is nu live volgens mij, hoor allemaal enge dingen. Arme jongenā¦
Haha die vrouw linksachter, ik ga stuk.
Echt heftig. Ik begrijp ook niet dat een tatoeĆ«erder dan een tattoo zet bij zoān jongen. Zo opvallend in het gezicht. Vind dat ook niet echt ethisch verantwoord
Een tattoo artist is geen psychiater. Die gaat niet on the spot iemands mentale staat evalueren. Daarnaast zijn er zoveel mensen die geen mentale aandoening hebben en zich ook vreemd gedragen. Ik snap wel wat je bedoelt, maar het is niet realistisch en het is zeker de tattoo artist niet aan te rekenen. De mensen om die jongen heen moeten hem beschermen.
Ja eens. Je kunt dat als leek niet beoordelen (ook al probeerde ik dat net zelf wel.) Ik vraag me ook af hoe je dat dan zou moeten construeren. Dat iedereen waar de artist over twijfelt eerst een verklaring van een arts moet halen? Je schaadt er ook niemand mee. Daarbij zijn er ook gezonde mensen die een tattoo op hun gezicht willen.
Maar, is die vrouw die ernaast staat, zijn moeder? En heeft die moeder dan ook geen contact meer met zijn tweelingzus en Nick Carter?
Maar die tattoo artist zou het ook uit egoĆÆstische redenen af kunnen wegen/niet kunnen doen? Dit is bepaald geen reclame voor zo iemand en alleen daarom al had ik het wel geweigerd denk ik
Ik ben het eens met wat je zegt hoor. Alleen in dit geval gaat het om een bekend iemand die veel in het nieuws is omdat hij mentaal instabiel is en dan vind ik het toch een beetje een ander verhaal.
Ook toen het even over Nick ging, meteen onderwerp terug naar hemzelf veranderenā¦
Wth echt
Ja ik las het. Nu al zin in de prive vrijdag
Het is ook echt een bekentenis van beiden gewoon
Huh hebben Marco en Leontine dan een open relatie of zijn ze uit elkaar en is dat nieuws niet bij mijn steen terrecht gekomen?
Hahaha heeeeerlijk geschreven ook.
Arme Leontine
Smullen dit nieuws natuurlijk! Maar ik vraag mij dan altijd af hoe ze zo dom kunnen zijn, je weet toch dat dit vroeg of laat een keer naar buiten komt.
Zielig voor die kinderen ook, zij krijgen dit nu ook allemaal mee.
Tja net zoals duizend andere mensen zo dom kunnen zijn. Affaires gebeuren en dat je een BNer bent haalt denk ik weinig uit in the heat of the moment. Het zijn ook maar mensen.
Mooi dat Leontien en Marco er samen uit gekomen zijn. Hoop dat de pers dit dan niet op gaat zitten stoken.
Hèhhh maar er staat dat het 10 jaar geleden begon en dit jaar is beëindigd. Ze zijn 20 jaar getrouwd, dus de helft van je huwelijk is dan een leugen geweest.
Ik vind dit echt prachtig in combinatie met dat nieuwe nummer van Snelle. Was Iris niet meer waard dan de lippenstift op zijn kraag?
Oh dat stuk had ik even niet gelezen. Nevermind. 10 jaar is wel erg schaamteloos. Hoe leef je daar 10 jaar lang mee, wetend wat je doet?