FF Boulevard #2

Bizar toch? Van beide vrouwen in dat geval dan. Zou echt niet iemands geheime liefde willen zijn 10 jaar lang…

Ze ontkennen dat het dit jaar pas is gestopt. Maar waarom wordt het dan nu pas naar buiten gebracht?

1 like

Wellicht heb je met Iris Hond meer succes :joy:

77 likes

Hahahahahaha mijn dag is weer goed. Iris paard Iris poes Iris hond

47 likes

HAHAHAHAHA ik stik in mijn huig

5 likes

Marco ging ff kijken hoe het danst zonder Leontien

47 likes

Ik zal wel enorm pessimistisch zijn maar ik denk eigenlijk dat al die Hollandse zangers het er wel van nemen. Dat zijn allemaal super doorsnee mannen die, als ze glazenwasser waren geweest waarschijnlijk niet bijzonder veel aandacht zouden krijgen maar nu overladen worden met aandacht van vrouwen. Ze doen ook allemaal iets té ‘Kijk mij sterk staan met mijn vrouw.’ Zou me niets verbazen als dat allemaal nep is en ze heel veel vreemdgaan.

70 likes

Ja a la Martin Morero

37 likes

Jij zit in de kamer en wil niet met mij pratuh…

23 likes

Echt he, zoals D.anny de M.unk

1 like

Is dit nou de ultieme zelfpromotie???
zoals te zien in een van mijn vele docus waar ik mijn ellende aan je tentoonstel, nu voor maar 9,99

38 likes

Dat faillissement moet wel worden terugverdiend he.

14 likes

10 jaar vreemdgaan en het dan openbaren in de privé. En waarschijnlijk krijgt Marco allemaal sympathieke reacties want ja hij is toch maar een mens. Bah

9 likes

Ja had het er net over met collega’s dat het mooi zou zijn als Leontien nu haar affaire met Ewbank zou openbaren

19 likes

Is die vrouw op de eerste foto serieus Ellemieke Vermolen? Onherkenbaar!

1 like

Dit is nou lekkere hete thee!

Het is “de waarheid”. …

Sorry ik dacht hij is vast al gemaakt, maar nee

2 likes

Ja oke als het van korte duur was kan ik nog soort van denken ja kan gebeuren als je al zolang samen bent. Als het een duur van 10 jaar is geweest is het TOTAAL een ander verhaal. 10 jaar lang liegen en bedriegen? Vind dit toch wel een verschilletje. Dan ben je gewoon echt een eikel.

1 like

Zoek de verschillen

130 likes

Wie zijn al deze mensen :weary:

6 likes