FF Boulevard #2

Oh wat gek. Een oud huisgenoot van me zou ook een twee-eiige tweeling zijn terwijl zij en haar zus als 2 druppels water waren. De enige manier om ze uit elkaar te houden was een moedervlek. Uiteindelijk hebben ze het laten onderzoeken bij een ziekenhuis en nu zijn ze toch een-eiig? Sindsdien snap ik niks meer van tweelingen en de categorisatie haha.

1 like

Die ziet er wel een stuk gezelliger uit haha!

ooo ik vind het zielig voor haar dat er nu allerlei mensen gek worden maar stiekem vind ik dit heeeel leuk

1 like

Vind het echt super dapper dat ze tegen zoveel van de koninklijke gebruiken in gaat.

2 likes

Nouja wat raar van De Telegraaf, dit is toch helemaal geen verklaring en antwoord van Sylvie.

2 likes

Mijn neefje en ik leken echt als twee druppels water op elkaar toen we ongeveer 10 waren. Je zou bijna zeggen dat we een identieke tweeling waren, hoewel dat natuurlijk helemaal niet kan. Maar we hadden echt precies dezelfde gezichten, hij was de jongensversie van mij.

1 like

It’s a boy!

16 likes

Ghehehe

Ahh ik ben zo benieuwd naar de naam!!

Als het maar niet prins albert wordt, arm kind :joy:

(of ben ik de enige met dubieuze associaties hierbij)

30 likes

Ha Ha! nee

1 like

Oh ben ook benieuwd naar de naam! Louis zal toch niet? Ben wel benieuwd waarom die in het lijstje staat.

1 like

Leuk filmpje, Harry is zo blij :heart_eyes:

35 likes

Alleen maar omdat James en Alexander zo extreem saaie (wel mooi opzich) namen zijn hoop ik op Arthur. Maar ik denk eigenlijk niet 1 uit dat lijstje.

James denk ik niet omdat de zoon van prince Edward zo heet en Louis niet want ja, prince Louis :smiling_face_with_three_hearts: ik hoop eigenlijk dat ze met een wat minder conservatieve naam komen.

1 like

Spencer! De achternaam van Diana :slight_smile:

58 likes

Oeeehhh als ze dit al niet hadden bedacht moet je ze snel even appen. Dit is gewoon geniaal bedacht.
(Echt, niet sarcastisch)

7 likes

Ik heb niks met het Britse koningshuis, maar van dit filmpje word ik heel vrolijk :blush:

1 like

ahh hoe die ook zegt “baby boy” alsof die even die engelse royalhouding los laat en echt z’n ware ik en vreugde laat zien

8 likes

Ook zo benieuwd hoe de baby eruit ziet! Wel een interessante genenpoel in elk geval

3 likes