Volgens mij is het helemaal niet per se protocol om 2u na de bevalling in de make up met baby buiten te staan? En is juist diana daar mee begonnen. Maar weet ff niet meer of ik dat op nu.nl had gelezen of hier?
Tot zover mijn bijdrage 

Volgens mij is het helemaal niet per se protocol om 2u na de bevalling in de make up met baby buiten te staan? En is juist diana daar mee begonnen. Maar weet ff niet meer of ik dat op nu.nl had gelezen of hier?
Tot zover mijn bijdrage 

Ze lijken me hele lieve ouders!
Ik hoop dat het iets is zoals Barry ofzo
Of iets hips als Skylar of Lux ofzo
Jayden 
Zo heet de jongste van William en Kate al dus dat denk ik niet.
Lijkt me echt prachtig trouwens als ze hem Spencer noemen, naar de achternaam van Diana.
Het wordt alleen geen prins, maar een graaf. Ik denk zelf ook aan James of aan Phillip.
Dan hoop ik dat hij Dracula heet
Of Tel

Of machine
Zo verfrissend om een celebrity te zien die een pure bevallingsfoto deelt, in plaats van een perfect gestylde foto met make-up en een filter erover. Zelfs Philips die hier nog even sluikreclame maakt 
Barry Batsbak
Ik ben echt zo benieuwd hoe het kindje eruit ziet (later).
Het thema is camp dus dit voldoet wel. Ik trek eerder mijn wenkbrauwen op bij de outfits die naar elk gala gedragen kunnen worden.
las pas dit, dit is schijnbaar een ding. echt whyyy
Wat is โcampโ voor een thema dan?
Die outfits? Zie je bij Celine nou haar schaamstreek? En hoe voelt Harry zich comfortabel in die outfit?
alle liefde voor Harry <3