Haha lekker intens, meteen kapot die bril
Ik vraag me vooral af of die de Hond ook op Borsatoâs barbecue mocht komenâŚ
Er zijn ook al best lang geruchten dat Rutte op mannen valt. Vraag me af of dat waar is en hij niet uit de kast komt, omdat hij bang is wat dat zal veranderen aan zijn politieke imago. Zou ik best wel triest voor hem vinden.
De meeste mensen op van die beurzen zijn ook mensen waar je het niet verwacht, hè
Ik hoop van harte dat dat niet het geval is, dat zou ik enorm triest vinden.
Ik âhoopâ maar dat hij, ongeacht geaardheid, gewoon liever vrijgezel is.
Huh? Zijn Rutte en Peter dezelfde persoon?
Nee de Kamasutrabeurs heb je toch ook vaak veel van die typische huisvrouwen met een kort pittig kapsel lopen. Miss is Rutte wel een enorme beest in bed
Huh welke beurs?
Weet niet meer of dit hier al was langs gekomen, maar de Pfaffs zijn bij jullie ook bekend, toch?
Over Debby Pfaff:
Dat ze de afgelopen jaren ook aan haar gezicht heeft laten werken, ontkent Debby. âIk gebruik gewoon goeie gezichtscrèmesâ , zegt de oudste Pfaff-dochter in TV Familie. Verder begrijpt ze niet waarom mensen vinden dat ze zo hard veranderd is, al vindt ze dat wel een compliment .
Jeetje, k zou haar amper herkennen
Maar zeker dat ik als Nederlander de pfaffs ken, haha. Keek ik vroeger altijd met mijn ouders. Wij hebben hier zelfs nog de opmerking: Dat kan jij goed Bruce! En zo lekker sarcastisch al iemand iets goeds doetđ Omdat ze dat zovaaak zeiden tegen dat kind
Hebben jullie het interview van Meghan en Harry gezien. Ik vind Meghan voor het eerst echt normaal en oprecht overkomen door te toe te geven dat de afgelopen tijd zwaar voor haar was. Maar toch denk ik dat dit interview een hele slechte zet is: Hoe kun je nou in Afrika roepen hoe zwaar je het hebt. Niet dat je het niet zwaar kunt hebben als moeder als je nannyâs en veel geld tot beschikking hebt, maar in Afrika hebben de moeders het veel zwaarder.
En bijzonder dat Harry toegeeft dat hij en zijn broer op een ander pad zitten nu.
Volgens mij maken het verhelpen van de hangende oogleden het grootste verschil. Snap wel dat ze dat heeft laten doen, op zoân jonge leeftijd dat al hebben lijkt me bloedirritant. Heeft Carmen dat ook niet laten verhelpen?
Oh en Debby heeft denk ik ook kipfilets (Haha hier moet lipfillers staan love autocorrect). Maar verder zie ik niey een compleet ander mens eerlijk gezegd?
Ik heb het niet gezien maar meen je dat nou? Dus omdat âde moeders in Afrikaâ het zwaarder hebben mag Meghan niet zeggen dat zij het zwaar heeft?
Of loopt ze echt tegen een âAfrikaanse moederâ te klagen hoe zwaar haar leven is?
âAfrikaanse moederâ continu tussen aanhalingstekens ja want ik geloof niet in een âAfrikaanse/Europese/Aziatische moederâ In een land zijn soms al grote verschillen, laat staan in een continent
Not sure if trolling.
Hoe is dat (het hebben van emoties?) onbeschoft?
Je hebt zelf geen kinderen denk ik?
Dus geen recht van spreken?
Dat is niet wat ik zeg? Ga het anders even allemaal invullen voor een ander.
Als je kinderen hebt, denk je in zulke situaties toch aan je eigen kinderen en dat kan je verdriet doen. Die beste man toont compassie, kan zich indenken hoe het is en dat doet hem verdriet. Dat is toch gewoon okĂŠ?
Jij vult hier iets in voor een ander.
He? Het was alleen een vraag?