Wie??? Ik ken Fabiola dan wel van die ene aflevering van HNTM, maar heeft zij in het echt ruzie met die Vonneke (wiesda?)?
Wat is dit trouwens voor programma. Mijn vader zou dit echt nog gaan kijken 
Wie??? Ik ken Fabiola dan wel van die ene aflevering van HNTM, maar heeft zij in het echt ruzie met die Vonneke (wiesda?)?
Wat is dit trouwens voor programma. Mijn vader zou dit echt nog gaan kijken 
Moet die fabiola niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden? Wat een raar wijf.
En @JaneB wat een misogyne opmerking. Uiteindelijk is die Iris niet degene met een huwelijk 
Ik neem aan dat ze dit dan ook als grapje bedoelde.
Vrouwen zouden wel beter moeten weten dan bijdragen aan dit soort āgrapjesā
Bij mij kwamen ze in de lucht toen Famke Louise een berichtje aan Fabiola had gestuurd met de vraag of zij iets had gedaan met Ronnie Flex waar FL toen nog iets mee had. Fabiola had dat online gezet en toen had Vonneke het voor haar opgenomen. Toen ging Fabiola daar enorm op in en ārapsā plaatsen tegen Vonneke en vice versa. Fabiola ging van 3000 naar 500000 volgens op insta en nu haten ze elkaar. Fabiola heeft echt de meest bizarre dingen online geplaatst (een dop van een fles cola af ātwerkenā), maar daarmee wel echt veel bekendheid gekregen in korte tijd.
Waarom geven ze dit soort mensen (letterlijk) een podium?
Ik denk dat ik aan het einde de moeder van Fabiola zie die haar aan het filmen is en aan het lachen is. Als dat je moeder is dan vind ik het niet gek dat Fabiola is wie ze is.
Nou ho goedemorgen. Ja ik ken mensen uit zijn bandjes persoonlijk (en vertrouw op hun verhalen, niet dat zij onderwerp zijn). Ik hield me op de achtergrond omdat ik geen zin had om meer olie op het vuur te gooien, dat is aan hun om te doen als zij dat zo voelen. Ik ga ook niet zeggen ādrop dit even ook met naam en toenaam op Twitter zoals hij deedā. Ik had het oorspronkelijke bericht misschien niet moeten plaatsen, excuses, dat is dan mijn fout. Maar daarna snel verwijderen vond ik ook niet netjes. Er wordt wel vaker iets geplaatst wat niet met foto bewijs of iets hier wordt onderbouwd, vind ik ook niet nodig. Excuses als iemand er aanstoot aan heeft genomen, maar nogmaals, ik wilde niet meer olie op het vuur gooien.
Haha sure!
Hoe is het mogelijk dat haar tanden hier nog witter lijken als die van Thomas. Voor diegene die geen expeditie Robinson kijkt. Thomas heeft extreem witte tanden.
Er is niet gescholden en ik neem contact op met Bram hierover
(voor iedereen die hier stiekem van de drama probeert mee te smullen stopt het meelezen dus hier
)
Hij maakt ook youtube videoās. En hij heeft zich volgens mij op twitter wel vaker uitgelaten over het forum.
Dus eerst gooit @Anna88 hier een grote roddel de wereld in (die blijkbaar niet waar is), en daarna gaat ze 'm nog persoonlijk mailen? Terwijl ze dezelfde mensen kennen? Awkward wel.
Jezus zoveel gedoe haha. Stel Mascha van Beautygloss gaat iedereen berichtjes sturen die op t forum iets over haar zeggen. Hij heeft iig genoeg tijd!
Het heeft niets te maken met smullen van de drama maar als je kunt niet half iemand van seksuele intimidatie beschuldigden. Vertel dan of het hele verhaal (als je anderen bijv. wil waarschuwen) of zeg niks (als je bijv. zelf niet zeker weet of het waar is/een slachtoffer niet wil outten).
Ik vond jouw post eerder sensatiegericht door een half verhaal te delen.
Waarover mailen?
Ja dat is ook wel zo!! Die heeft om en nabij de 5 baantjes en werkt zoān 80uur per week! Was een slecht voorbeeld van mij haha.
Wat een aparte gang van zaken weer. Bram kan toch ook lekker zelf een account aanmaken en mensen pmāen. Als hij toch al bekend is met dit forum.
Of het gewoon laten rusten???
Nou ik zou het niet ook niet chill vinden als er zulke dingen gesuggereerd worden.