FF Boulevard #2

Oeps je hebt gelijk. Ik ging er altijd vanuit dat het Ouderkerk aan de Amstel was maar het is precies nog in Amstelveen. Cool. Wij hebben echt alles blijkbaar.

6 likes

Maar geen Mc Café want dat is in Uithoorn :pensive:

1 like

Zo huuuuuu dit is echt een openbaring voor mij. Maar iedereen zegt ook gewoon loetje in Ouderkerk niet loetje in Amstelveen?

1 like

Ik ben een keer seatfiller geweest bij All You Need Is Love. Als dan stelletjes herenigd worden en elkaar gaan aflebberen backstage mocht ik de plaats vullen. Dus dan zat je ineens naast een random familie :joy: Grappig dat ze dat daar ook hebben voor als mensen niet op komen dagen.

Trouwens. Dat verhaal over Carlo Boszhard :thinking: (tenminste, tijdens de eerste piep lijkt het alsof ie Carlo zegt en na de tweede piep hoor je duidelijk de achternaam). Verbaast me eigenlijk niets dat hij zoiets zou doen

1 like

Haha ja qua locatie zou je ook zeggen dat het Ouderkerk is! Maar die kant van het water is nog Amstelveen (Paardenburg bijvoorbeeld ook) en de overkant is Ouderkerk.

1 like

Huh ik heb echt altijd gedacht dat Paardenburg nog Ouderkerk is. The more you know!

Schiphol Noord is ook Café!

Heeft er ook al een en ander over getweet.

Ja in eerste instantie dacht ik dus wel een beetje: ‘Wat een zeikerd die Bram, want dit gebeurt je als vrouw die uitgaat misschien wel wekelijks.’ maar eigenlijk is dat dus echt ziek en juist Bram zijn goed recht dat hij hier wat van zegt.

1 like

Nu is Bram zelf ook niet echt een heilige met de jonge jongens die hij hiermee wil waarschuwen. Maakt het niet goed dat het bij hem gedaan wordt, maar ja, ik weet niet. Misschien zet het hem zelf ook aan het denken, als hij dit een oude viespeuk noemt.

4 likes

Het is toch totaal iets anders om iemand ongevraagd te betasten dan om op jongere jongens te vallen en je Tinderprofiel daarop in te stellen?

8 likes

Ik zie nu overal van die posterreclames met Iris Hond. Toeval?

Heb het niet over z’n tinderprofiel.

Wat dan? Dat hij relaties heeft gehad met jonge jongens? Want die waren toch gewoon consensueel?
Of heb je het nog over iets anders?

edit: en sorry als ik iets gigantisch mis maar ik vind het een beetje vreemd om te antwoorden ‘dat bedoel ik niet’ zonder te zeggen wat je dan wel bedoelt. Je weet toch dat die vraag gaat komen als je zoiets op die manier post?

13 likes

Er gaan binnen zijn wereld/muziekwereld/leefomgeving al jaren genoeg verhalen over hem rond die lang niet altijd onschuldig zijn en waar die grenzen wat vaag/verschoven waren. Dus ik doel niet meteen op de Tinder-discussie die laatst plaats vond hier, snap wel dat je dan daar aan denkt.
Dus ja, is inderdaad iets anders om iemand ongevraagd te betasten of je Tinder profiel zo in te stellen, helemaal mee eens :slight_smile:

1 like

Hmm ok, ik vind dit nogal vaag/roddelachtig (heb zelf nooit zoiets opgevangen in het wereldje maar ik ben ook wel erg naĂŻef :grimacing: ), maar ik kan me voorstellen dat als je wel dat soort verhalen hebt gehoord over iemand en er meer context bij hebt, je er anders over denkt. Dus dan begrijp ik je reactie beter inderdaad, ook al vind ik het een vrij zware uitspraak.
Bedankt voor de uitleg.

2 likes

Snap ik, had het er misschien meteen even bij moeten zetten :slight_smile: Ik kan hem er persoonlijk niet meer helemaal los van zien dus dat maakt zoiets een beetje lastig voor mij om helemaal objectief te beoordelen, ookal zijn er misschien genoeg dingen veranderd, dat kan natuurlijk ook :blush:

Maar ongevraagd iemand betasten is hoe dan ook niet ok, dat voorop.

1 like

Ik vind eigenlijk dat als je zoiets posts dat je dan het hele verhaal moet delen, want anders heeft niemand er toch wat aan?

12 likes

We want receipts @Anna88

1 like

Ik ook!

2 likes