Leontine voelt zich echt wel awkward. Lekker die camera ook in je gezicht 
Vind opzicht wel dat Marco het goed uitlegt en kalm blijft. Lekker je verantwoorden voor je affaire op nationale tv 
Oh kut ik bedoelde dus Leontine
Ja dit wel inderdaad! Ook zichtbaar opgelucht toen het weer over muziek ging 
Ik denk dat die Iris hond er wel van kan profiteren qua bekendheid. Ik kreeg gisteren op YouTube een oud filmpje over haar met Ivo Niehe aangeraden en ik heb zelfs nooit gegoogled op Marco Borsato. Wel sneu dat allemaal middelbare vrouwen heel onaardige dingen eronder gezet hadden, maar niks over Marco. Niet helemaal terecht.
Hij heet Lars en heeft een paar hits
Wel echt een leuk kind hoor
Oude foto wel hoor
Zal best, ik ken die hele gozer niet dus heb de eerste de beste foto van Google geplukt 
Ik vond Iris Hond al enorm irritant destijds bij de Tiende van Tijl (die ik ook al irritant vond). Maar als ik het zo zie is ze nu helemaal de muzikale weg kwijt.
Ik heb t niet eens beluisterd, maar vind je beschrijving al helemaal top!
Moet hij wel zân naam naar âJertâ veranderen, dan is t J3
Wat een random stelletje. Straks krijgen we nog een jazzgezelschap van Philippe Geubels, Johan Derksen en Dries Roelvink.

Snap ook niet dat ik dan ga verderklikken naar Marco moet nu steeds denken aan zijn vreemdgaanverhaal.
Oooh die gif 
Hij probeert zeker de ruige rocker uit te hangen en lekker gek doen.
Ze zingen eigenlijk ook gewoon dat ze 80% van de tijd een rotvriend zijn, maar proberen dat te verbloemen door âIk ben er wel altijd voor je hoorrrrâ
Hahaha ik ook niet
En die riem ook⊠mân ogen help
Nog meer roddels over Iris
Iris en de 12 affaires
Leuk dat haar naam hier wordt afgekapt als Iris Ho, dat kun je wel zeggen ja!!!
Dit verbaast me dan wel weer niets⊠Ik denk dat Matthijs een aardige gast is maar ik durf erop te wedden dat hij meerdere affaires heeft gehad. Weet niet waarom maar er hangt zoân sfeertje om hem heen.
Dit filmpje heb ik meerdere keren gekeken en het wordt steeds gekker. Korte samenvatting: Fabiola daagt Vonneke uit, die gaat de uitdaging aan, slaat Fobiola op haar hoofd. Fabiola vecht terug door haar rok omlaag te doen (en haar kont te laten zien?). Dan wilt Vonneke haar slaan en rent Fabiola gillend weg. Dit moet toch opzet zijn?