Verder zeer weinig op de hoogte van Kanye West maar vind het op zich niet raar om een kind van 6 geen make-up te laten dragen.
Uhu maar ze droeg het al, af en toe op feestjes blijkbaar
Dus vond het grappig dat hij in het kader van zn nieuwe mindset nu zegt nee mag niet meer
Life of Pablo vond ik wel echt heel goed nog. Maar niet zo goed als MBDTF. Ken je de podcast dissect btw? Is een podcast waarin een mega muziek nerd albums nummer voor nummer analyseert. En 1 seizoen gaat dus over MBDTF. Echt ZO geweldig als je hoort hoe die nummers zijn opgebouwd en wat voor onderliggende betekenissen zijn nummers allemaal hebben.
Ja echt een aanrader is dat. Stond er echt versteld van wat voor gelaagdheid erin zit.
Ik vraag me dus echt af wie haar muziek beluistert?
Zij is of was de meest gevolgde artiest op insta, zit ook in de lijst van best verkopende artiesten.
Maar ben nog niemand tegen gekomen die zei: “ja joh, de laatste plaat van Selena is zo goed, moet je even opzetten” 

Ik vind het acteer- en playbackwerk in deze video wel tenenkrommend
Ze blijft alleen volhouden dat het niet over hen gaat. Sure, Jan.
Deze vind ik wel mooi haha!
Ik vind het wel ver gaan om @JaneB om deze opmerking misogyn te noemen. Dat je niet getrouwd bent, betekent niet dat je als minnares geen schuld hebt, zolang je wist dat de ander getrouwd is. Soms krijg ik het gevoel dat er hier vooral mensen die zelf een affaire mogelijk hebben gemaakt, zichzelf vrij willen pleiten.
ik vind @JaneB niet misogyn, ik vond het wel een misogyne opmerking (al was het dus totaal niet zo bedoeld). In de maatschappij krijgt de vrouw toch nog veel eerder de schuld dan de (gebonden) man. zag op het internet ook al dat die Iris veel meer backlash kreeg dan Marco zelf. Wil daarmee helemaal niet zeggen dat het geen egoïstische actie is om een affaire mogelijk te maken, want dat is het absoluut wel. Of wie dan ook vrijpleiten. Over schuld vind ik lastig. ik vind dat je geen schuld hebt aan iemand anders die zijn eigen beloften verbreekt, dat vind ik eigen verantwoordelijkheid. Wel een soort medeplichtigheid wellicht, als dat ook schuld is.
En Justin molk het niet uit met zijn hele album over haar? 
Ik vind dit dus ook heel erg lastig. Ik vind Marco 10000% schuldig. Je gaat gewoon niet vreemd, dat is op geen enkele manier goed te praten (tenzij je natuurlijk bepaalde afspraken hebt met je partner hierover, maar dan is het niet vreemd gaan). Echter vind ik ook gewoon dat je, of je nu een man of vrouw bent, je niet moet inlaten met getrouwde mannen of vrouwen op die manier. Ik zou niet zeggen dat je dan schuldig bent aan het vreemd gaan, maar ik moet zeggen dat ik wel echt neerkijk op mensen die naar bed gaan met anderen waarvan ze weten dat die getrouwd zijn. Wellicht is dit een biecht, geen idee. Ik vind het in ieder geval echt misselijkmakend van beide kanten, maar met andere motivaties.
Maar dan wel alle foto’s van elkaar verwijderen…
Julia heeft nog wel gewoon foto’s van Dave op haar Insta. Wel gekke timing, net een huis gekocht en compleet verbouwd en een hond…
Ja ik vind dit ook zoooo raar! Ze hebben net samen een huis gekocht en hij had ook een auto voor haar gekocht. Zie net dat hij wel alle foto’s van haar verwijderd heeft.
Heel apart.
Eens, vind het gedrag van zulke mensen echt moreel verwerpelijk. Vraag me altijd af of dat ze geen geweten hebben ofzo. Waarom zou je een ander helpen met ‘het onjuiste’ te doen? En waar plaats je jezelf dan ook als je genoegen neemt met die positie?
Dus schuld? Nee, maar zoals @damnatio al zei: je bent gewoon ‘medeplichtig’. Ook al gaat het niet om een wettelijk strafbaar feit.
Krijg direct ook dat reclametekstje in mijn hoofd: Dit programma “Deze affaire wordt mede mogelijk gemaakt door…”
Maar dat kan je van de bezette overspelige natuurlijk net zo goed zeggen, dat hij/zij beetje bij beetje zijn/haar grenzen verlegt en dat het menselijk is om te vallen voor aandacht/verleidingen buiten zijn/haar relatie. Vreemdgaan is zoveel voorkomend tuurlijk is het ‘menselijk’, ‘de mens’ is van nature helemaal niet zo leuk en moreel 
Ja, snap dit, maar dit is niet wat ik bedoel.
Je kan idd zeggen de derde persoon heeft geen verantwoordelijkheid, maar dat vind ik wel een erg zakelijke benadering. Bijna alsof je zegt “ik heb contractueel geen plichten in dit verband” haha. Wat de bezette wel heeft. Sure, strikt genomen waar, maar maakt het imo alsnog niet sympathiek.
Nouja je actie bedoel ik, niet je hele bestaan als persoon.
Like, na hoeveel toevallige verliefdheden of fouten noem je het een patroon dan?
nja Anyway, we worden het niet eens
hoeft ook niet.