FF Boulevard #2

Ja ze kunnen beter versie 2.0 maken en “hij” vervangen door Marco

Snap trouwens ook echt niet dat Leontine er met die foto op insta lacherig over doet, lijkt me niks grappigs aan als je vent vreemd is gegaan? Maar goed, het leventje zal nu wel weer insta perfect zijn. Wel zonde van je overhemd Leontine!

2 likes

Maar het komt toch veel vaker voor dat iemand in een relatie (die zo lang duurt) vreemdgaat. Als het echt 10 jaar geleden is gebeurd dan kan ik mij voorstellen dat ze daar nu niet meer mee zit. Niet dat het vreemdgaan niet erg is maar ik heb het idee dat hier wordt gedaan alsof het een heel uitzonderlijk is.

4 likes

Ze zal er ook vast niet meer mee zitten, maar het zou voor mij altijd wel een gevoelig puntje blijven denk ik? En het is idd niet uitzonderlijk, maar ik vind het wel opvallend dat het Mr. Marco himself, de king van de Nederlandstalige liefdesliedjes, nu zelf “overkomen” is. :rolleyes:

5 likes

Ja en ik werd hier vanmorgen mee wakker in mijn hoofd :sob:

Ja tuurlijk, ik denk dat die vrouw hem nooit meer 100% vertrouwt. Maar ik geloof dat heel veel vrouwen bij hun man blijven omdat dat (financieel) makkelijk is. Ik geloof echt niet dat alle stellen verliefd zijn maar dat het economisch beter is om bij elkaar te blijven.

Wie moet trouwens het Songfestival presenteren volgens jullie? Aub geen Jan Smit.

Ik wil Edsilia heel graag maar zie haar zelfs bij de kanshebbers niet staan, heel jammer. En NikkieTutorials zou ik nog steeds heel leuk vinden

2 likes

Soundos

:troll:

18 likes

Als ze niet was overgestapt naar de commerciële had Eva Jinek denk ik wel een goede kans gemaakt, aangezien haar Engels heel erg goed is. Het moet sowieso iemand van de publieke omroep zijn denk ik?

1 like

Ik wil Herman de schermman

20 likes

een paar dagen geleden vertelde de producer (sietse bakker) aan rtl boulevard dat hij “niets uitsluit” op de vraag of Eva nog kans maakt bij nu ze bij rtl zit. Hierdoor denken veel mensen nu dat het niet persée alleen maar NPO presentatoren worden. Wel zoeken ze er waarschijnlijk 3.

2 likes

Qua presentatie maakt het me niet heel veel uit, als het maar NIET Chantal Janzen wordt. Kan echt niet aan om drie avonden naar die kenau te kijken

29 likes

Ja en Michiel Huisman zou ook een potentiële kandidaat zijn

Ik denk aan Anny Schilder? Of Ryanne

1 like

haha anny zou goud zijn. dan zou jan smit zich wel behoorlijk in de zak gescheten voelen.

edsilia is ook best een goede optie. presenteert nu paar jaar songfestival in concert en doet ze heel leuk.

4 likes

Sowieso dat het iemand uit Volendam gaat worden.

Haha Ryanne, ik zie het al voor me. Ik stem voor de combi Ryanne en Martien (Meiland). Dan mogen ze mij meerekenen als kijker!

40 likes

“welkom alle nieuwe kijkers! ik trek het songfestival eigenhandig weer uit het slop. wat goeeeed!”

37 likes

Ja en dan Paul de Leeuw in de greenroom!

5 likes

Ik zou het leuk vinden als het iemand is die wel echt veel bezig is met songfestival en zij heeft 2x meegedaan en doet nu ook Eurovision in concert presenteren en is jury bij de junior versie. Vind het dan wel leuk als iemand die er echt van houdt de kans krijgt te presenteren

Maar verder maakt het me niet veel uit als het maar niet in het hoekje Chantal en Wendy is

9 likes

Kenau? Chantal is een ‘manwijf’?

Nee dat niet, vind ik. Maar aan ‘kenau’ zitten vele betekenissen verbonden, zoals ook ‘venijnig’ of ‘vals’, en zo vind ik haar overkomen.

6 likes