FF Boulevard #2

" Door de edit?" ???
Sorry maar als je per ongeluk sluikreclame uitzendt, ja dat kan je het uitzoeken maar dit is gewoon bekeken, ge-edit, een voice-over onder gezet en gecontroleerd!

Jammer RTL. Dat kijkcijfers belangrijker is dan de veiligheid van je acteurs.

4 likes

De dader is schuldig maar RTL is ook 100% medeplichtig voor het aanzetten/accepteren dat dit gedrag vertoond wordt. Zij verdienen geld hieraan. Ieder weldenkend mens weet dat dit niet oké is.

Bram z’n rol is onduidelijk. Je krijgt namelijk niet altijd beelden te zien. Ze moeten hem dus vragen of hij hiervan af wist.

11 likes

Helemaal mee eens hoor, maar ik vraag me af of ze wel mogen ingrijpen? Kail van Teen Mom had namelijk een keer gepost dat zij alleen op vakantie was met haar drie kinderen en dat de crew ook niet mocht ingrijpen als er iets gebeurde bijv. want dat is tegenstrijdig met het doel van het programma om haar leven te laten zien als alleenstaande moeder. Ik weet niet of dat bij zo’n programma als dit ook zo werkt hoor, maar kan me wel voorstellen dat het de bedoeling is dat er gewoon gefilmd wordt en dat is dan dat? Ik ben heel benieuwd of iemand dit weet!

Lijkt mij dat alles een grens heeft. Soort geheimhouding ‘tenzij je weet dat het om een ernstig misdrijf gaat’. Tenminste, dat hoop ik.

3 likes

Nah, de crew heeft gewoon geen zin om zich ermee te bemoeien en met zo’n contract oid maken ze zich het er gewoon makkelijk mee

1 like

Ik denk dat als iemand met een barkruk op een ander in begon te rossen dat ze rap ingegrepen zouden hebben

2 likes

Ah oke!

Nee, lijkt mij ook niet… Ik vind het ook maar vreemd.

Dit ziet er toch niet meer uit? (Is Gaby Blaaser)

13 likes

Is dit niet zo’n gekke filter? Zo niet, wat erg zeg jeetje.

1 like

:expressionless:

9 likes

“When she’s moody, grab her booty”

Sjeeezus🤣

2 likes

Wat zonde van de Froot Loops :sob::sob::sob:

4 likes

Ik vind Gaby toch ook echt wel wat weghebben van Connie Breukhoven.

38 likes

Heeft Bram Krikke al uit eigen beweging een statement gegeven? Denk dat zijn onschuld nu ook wel van de baan geschoven kan worden, dan :roll_eyes:

9 likes

Waarom staat Gaby aldoor in haar string? Is dat feshjun?

1 like

Geen geld voor meer kleding.

1 like

Is gewoon haar verdien model.

3 likes

Mijn hemel die vrouw :joy: wat bezielt haar waarom word je zo

5 likes

Dat hij er niets vanaf wist/vo ingesproken heeft zonder beeld bij de Villa.

1 like