FF Boulevard #2

Waarom zou je meteen nadat je denkt alles op orde te hebben aan kinderen beginnen?

Mag ik daar zelf alsjeblieft nog een aantal jaartjes van genieten?

Dan moet je het zeker doen.

Het was meer een retorische vraag. Wat ik alleen maar wilde zeggen; iedereen is anders en iedereen doet het op z’n eigen manier.

1 like

Monica heeft het in haar vlog even over de breuk gehad. Wel moeilijk als je dit allemaal zo moet delen zeg.

Vanaf 12:15 ongeveer.

6 likes

Dit wordt in het juiste topic over youtubers al besproken

Ik denk dat het ook heel erg gebonden is aan opleidingsniveau, wat natuurlijk logisch is, want de ene opleiding duurt langer dan de andere. Ik ben 26 en in mijn omgeving heeft niemand nog kinderen, maar mijn zusje is 24(en heeft mbo gedaan) en van haar oude klas hebben er al 4 (?) een kind. En de meeste beginnen toch pas aan kinderen na hun opleiding.

Is de gemiddelde leeftijd bij mannen ook hoger dan bij vrouwen? Want dat gevoel heb ik wel.

Dat denk ik ook inderdaad. Ik had iig dat als je 10-12 jaar over je middelbare en vervolgstudie hebt gedaan je dan ook wel daarmee eerst aan het werk wilt en carrière maken. Niet dat je niet kan werken en kinderen krijgen, maar ik bedoel meer je hebt 12 jaar van je leven geïnvesteerd dan wilde ik de focus op mijn werk. Inmiddels zijn we 7 jaar verder en wil ik geen kinderen meer dus een goede keuze voor mij iig.

2 likes

Ik vind het fijn dat het hier ook gezegd wordt. Ik begeef me niet in het youtube/bloggers topic, bovendien is de breuk zelf ook benoemd hier.

15 likes

Over “jong” kinderen krijgen: ik merk dat de grens voor mij iedere keer verschuift. Eerst dacht ik op mijn 21e, toen op mn 25e, vervolgens voor mijn 30e… nu word ik bijna 30 en vind ik ergens achterin de 30 ook wel prima! :joy::woman_shrugging:t3:

11 likes

Pardon! Het ging er in dit topic over, dus toen ik t ineens voorbij zag komen dacht ik dat het hier ook hoorde.

Ook Martin Garrix is na 3 jaar weer vrijgezel. Door drukke schema’s zijn ze helaas uit elkaar.

2 likes

Gezellig en totaal niet confronterend voor velen dit berichtje in het boulevard topic!

Je weet dat we hier topics vol hebben over kinderwens, zwangerschapstrajecten etc? Vol met mensen boven de 30? Moeten we echt opnieuw deze discussie aanhalen nadat we van het weekend ook al een pijnlijke discussie over te vroeg in een relatie aan kinderen gaan/te snel scheiden van de vader etc. hebben gevoerd.

Kinderen krijgen is heel persoonlijk. Prima dat jij het vroeg wil en dit zijn jouw redenen, dat is allemaal hartstikke leuk. Maar om nou te zeggen:

waarom dan wachten aangezien dat op termijn biologische nadelen kan hebben?

Laat imo echt nul inlevingsvermogen zien. Er zijn genoeg redenen om niet meteen aan kinderen te gaan (of te kunnen, want hè het gaat niet altijd vanzelf). En dat hoeft niemand met wetenschappelijk bewijs te onderbouwen.

Laat mensen lekker zelf kiezen wat ze doen en kiezen, maar laat alsjeblieft deze hele kort-door-de-bocht discussie in een topic dag daarvoor niet bestemd is ophouden. Jij mag er vroeg aan beginnen, anderen laat, anderen nooit. Whatever, niemand zou deze persoonlijke keuze hoeven te verdedigen en deze discussie überhaupt te voeren.

————

Iemand nog nieuws over Bridget en André misschien?

92 likes

De huur van zijn huis? Heeft hij dat huis niet gekocht dan? Of de huur van Bridget? :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik woon sinds een paar jaar niet meer bij een Dirk vd Broek in de buurt maar vraag familie om nog steeds de Ditjes en Datjes mee te nemen. En vergeet de koninklijke variant niet: de Oranje Boven

14 likes

Hhaha, prachtig met die foto van Bridget’s huis alsof het een crimescene is!

1 like

Heeft ze op TV gewoon gelogen of? Raar verhaal, sowieso.

wat is er grappig aan deze post dat Thomas Berge met “hahahahah” reageert?

9 likes

Heeft ie nou zijn reactie aangepast? Kan deze ‘Hahahahahaha’ niet meer terugvinden (maar alleen een reactie van hem van een paar minuten geleden met een emoji).

Ja idd, hij heeft er nu “:pray:t2:“ van gemaakt!

Misschien heeft hij zo’n tool aanstaan die overal een standaard reactie op geeft. Ik heb dat weleens eerder gezien, altijd ongemakkelijk want het klopt nooit écht.

17 likes

Oh wat erg!!! Laat zo’n tool gewoon random reacties achter?
Dat kan idd lekker lomp uitpakken, lijkt me vaker mis dan goed gaan eerlijk gezegd

1 like