FF Boulevard #2

Gadver, en die beelden van dat programma zijn dus gewoon nog online te vinden? Echt heel sneu, ook voor hem eigenlijk ook al is hij dader.

sneu voor hem?

46 likes

Vind het voor hem niet sneu hoor, laat iedereen maar zien waartoe die malloot in staat is.

9 likes

Ja, en @sax. In Nederland hebben we godzijdank rechters die zorgen voor het handhaven van het recht, dus die beelden online houden lijkt me niet van toegevoegde waarde en vind ik daarom sneu voor alle betrokkenen.

1 like

:face_vomiting::rage: geen woorden voor

1 like

Nou dit weet ik niet zeker hoor. Hij ligt op haar en maakt bewegingen maar je kunt niet zien of zn piemeltje ( :pinching_hand: ) er in gaat toch.

He wat naar. Is er iemand die je hierin ondersteunt? (Beetje offtopic, als t niet gewenst is, ook goed!)

Dat kun je niet zien. Niet echt een onderwerp om zo over te blĂšren.

1 like

Dit breaking news kan ik jullie niet onthouden

Hahaha hoe is dit nieuws :joy:

14 likes

Sneu voor hem? Wat zeg jij? Ik ben het met je eens dat het delen van de beelden online niet van toegevoegde waarde is voor de rechtspraak maar SNEU voor HEM? Sympathie voor de dader van een aanranding kan ik me gelukkig niks bij voorstellen.

22 likes

Niemand heeft hem ‘die beelden online zetten en laten’ als straf gegeven. Hij verkracht* zelf iemand op tv en tv is tegenwoordig ook online. Ik zie niet in hoe hier sprake is van eigen rechter spelen want het is gewoon een direct gevolg van zijn eigen daad. Hij wist dat hij gefilmd werd en dus publiek had.
Althans, ik neem aan dat je dat bedoelt met ‘in Nederland hebben we rechters die zorgen voor de handhaving van het recht.’

*Oh ik lees nu de berichten van @Banananana en ik ging er misschien onterecht vanuit dat dat is gebeurt bij het zien van de beelden/het lezen van de reacties. Dat had ik dus niet op deze manier moeten zeggen.
Hoe dan ook: als het om aanranding gaat blijft mijn punt het zelfde.

6 likes

" Door de edit?" ???
Sorry maar als je per ongeluk sluikreclame uitzendt, ja dat kan je het uitzoeken maar dit is gewoon bekeken, ge-edit, een voice-over onder gezet en gecontroleerd!

Jammer RTL. Dat kijkcijfers belangrijker is dan de veiligheid van je acteurs.

4 likes

De dader is schuldig maar RTL is ook 100% medeplichtig voor het aanzetten/accepteren dat dit gedrag vertoond wordt. Zij verdienen geld hieraan. Ieder weldenkend mens weet dat dit niet oké is.

Bram z’n rol is onduidelijk. Je krijgt namelijk niet altijd beelden te zien. Ze moeten hem dus vragen of hij hiervan af wist.

11 likes

Helemaal mee eens hoor, maar ik vraag me af of ze wel mogen ingrijpen? Kail van Teen Mom had namelijk een keer gepost dat zij alleen op vakantie was met haar drie kinderen en dat de crew ook niet mocht ingrijpen als er iets gebeurde bijv. want dat is tegenstrijdig met het doel van het programma om haar leven te laten zien als alleenstaande moeder. Ik weet niet of dat bij zo’n programma als dit ook zo werkt hoor, maar kan me wel voorstellen dat het de bedoeling is dat er gewoon gefilmd wordt en dat is dan dat? Ik ben heel benieuwd of iemand dit weet!

Lijkt mij dat alles een grens heeft. Soort geheimhouding ‘tenzij je weet dat het om een ernstig misdrijf gaat’. Tenminste, dat hoop ik.

3 likes

Nah, de crew heeft gewoon geen zin om zich ermee te bemoeien en met zo’n contract oid maken ze zich het er gewoon makkelijk mee

1 like

Ik denk dat als iemand met een barkruk op een ander in begon te rossen dat ze rap ingegrepen zouden hebben

2 likes

Ah oke!

Nee, lijkt mij ook niet
 Ik vind het ook maar vreemd.

Dit ziet er toch niet meer uit? (Is Gaby Blaaser)

13 likes