Ben jij mijn moeder? Jeweetwel, de dochter van Truus van mientje van oppe kirkstroat, dea heat ummer neave ans gewoond van cafe de mingel
Volgens mij heb ik de bedden van die toekan nog opgeschud in mn tienerjaren, met uitzicht op het prachtige chemelot
Wie biedt zich aan om undercover op consult te gaan ladies?
Echt problematisch dit, zoân arts zou toch per definitie heel objectief en terughouden moeten zijn en zich niet moeten laten leiden door moneys. Of verplicht een consult met een psycholoog laten plaatsvinden voordat een patient grote operaties mag laten doen.
Ik denk dat ik me heel naar en zelfbewust zou gaan voelen als iemand mijn âimperfectiesâ gaat zoeken en benoemen, dus ik bied me niet aan. Maar ik heb dit wel een keer gezien bij een cosmetisch chirurg tijdens mân coschappen, die raadde iedereen ingrepen aan, ook dingen waar ze zelf nog niet om gevraagd hadden en ik vond het supernaar om te zien. Voelde me ook heel naar en zelfbewust om er naast te zitten. Hij deed ook alles waar de patiĂ«nt om vroeg, ook al wist ie dat het lelijk zou worden. âWant zij vragen en betalenâ.
Ja same, ik zou een bouwdepot nodig hebben als ik naar zoân arts zou gaan die een ongevraagd een lijstje voor je opstelt dus ik ga alvast niet 
Of zoals de mondhygiënist bij mij zei: ja je tanden zijn best wel geel he, zou je die niet eens willen bleken? Ze zijn niet per se TE geel hoor. Het kan nog wel, maar zeker die hoektanden zijn wel duidelijk geler dan de rest. Ik kan me wel voorstellen dat je ze zou willen bleken.
Ik vroeg nergens om 
Chantal Janzen gaat het songfestival presenteren dit jaar samen met jan Smit en Edsilia rombley!
Waarom geen Nikkie 
Misschien zit er nog wel een andere rol voor haar in, bijv. rondlopend bij al die landen? Hoop het echt
Jaa dat is wel jammer maar laf Chantal! (Of moet ik nu naar het impopulaire mening topic?)
Oh goeie!! Dat zou leuk zijn, beter dan Jan met zân brakke Engels
Nee kom naar het FF Boulevard topic we doen een chantalhaters vs chantallovers
Edit: lol ik bedoel songfestivaltopic
Zouden er ook cosmetisch chirurgen zijn die gewoon zeggen: âdir heb jij niet nodig?
Stel je komt voor een neuscorrectie maar je neus voldoet al aan het schoonheidsideaal, zeggen ze dat dan?
Beetje een moeilijke vraag misschien want het schoonheidsideaal is niet echt 1 ding natuurlijk, maar ben toch benieuwd.
Ik heb dit eens gehad. Ik heb een nogal verstoord zelfbeeld gehad en ben op mijn 21e naar een plastisch chirurg gegaan omdat ik een liposuctie wilde. Dat heeft hij geweigerd. Ik denk dat hij door mijn verhaal heen prikte en hij zei: je hebt een hele mooie buik, ik ga hier niet aan beginnen. Zo, zo blij om nu.
Ik ben een keer bij een arts geweest voor lipfillers en hij heeft veeel minder gedaan dan dat ik zelf wilde en achteraf ben ik ook superblij met het subtiele resultaat. Maar er zullen genoeg artsen zijn die alleen op geld uit zijn en mensen alles aansmeren.
Haha ja ik ook
Hmm wat is er gebeurd met Justin Timberlake?
Vreselijk, vreselijk, vreeeeselijk mens, die Diana Gabriels. Mijn hele lichaam wordt kriebelig/naar als ik haar zo blij zie doen over geld verdienen over andermans onzekerheden in de story van Jessie. Transpersonen moeten zeker in staat zijn om hun uiterlijk zo goed mogelijk âaan te passenâ aan hun innerlijk maar die Diana is zoooo nep. Ze heeft helemaal niet het beste voor met Jessie oid. Ze ziet gewoon geld. En fijn voor Jessie dat het kan maar die hele Diana-promo mag wel afgelopen zijn. Van mij mag reclame voor zulke ongein echt verboden worden, net als het reclame- en sponsorverbod voor rookwaar.
En leuk/goed dat Mezdi wat zegt, zeker voor zijn jong en beĂŻnvloedbare volgers, maar misschien beginnen met practice what you preach? I donât buy it. Hypocrisie is dan wel geen âgeldigâ argument, maar ik geloof sowieso niet echt in âdo as I say, not as I doâ praktijken.