alle liefde voor Harry <3
volgesmij moet je best wel opletten met het plaatste van dit soort foto’s. Dacht dat bloggers e.d. er nog wel eens voor aangeklaagd zijn e.d.
Ik vind de outfit er niet heel oncomfortabel uitzien, het hangt allemaal best los toch? Of vat ik je compleet verkeerd op? ;p
Heeft Harry nou een bh aan?
Bronvermelding of het gebruikt van foto’s. Vooral bij dit soort gelegenheden.
Volgensmij heeft Misslipglos hier eens gezeik mee gehad, en Annemerel dacht ik ook. Omdat ze het gebruikt hadden in een artikel.
zou zonde zijn als het forum hierom ineens geld moet betalen.
Als ik Google lees ik dat Demi Lovato ooit ruzie heeft gehad op het met gala met Nicki Minaj? Niet echt iets specifieks wat ik kan vinden.
Volgens mij waren Demi Lovato en Tina Fey negatief over het Met Gala.
Ik weet wel van moedervlekken dat je er niet mee geboren wordt en dat de meeste in de eerste levensjaren ontstaan.
Het heeft ook even geduurd voor ik door had wat het juist betekent (ik heb me maanden geleden ingelezen toen ik las dat Harry Styles co-host was, haha). Camp is eigenlijk gewoon kitsch, dus het is sowieso over the top, extravagant en theatraal. Ook elementen die vaak gezien worden als slechte smaak, maar dan ironisch en bewust gebruikt, een soort verheerlijken van “lage cultuur”. En het wordt gelinkt met verwijfd (effeminate), drag queens en het homo-stereotype.
-
something that provides sophisticated, knowing amusement, as by virtue of its being artlessly mannered or stylized, self-consciously artificial and extravagant, or teasingly ingenuous and sentimental.
-
a person who adopts a teasing, theatrical manner, esp. for the amusement of others.
-
An affectation or appreciation of manners and tastes commonly thought to be artificial, vulgar, or banal.
-
Banality, vulgarity, or artificiality when deliberately affected or when appreciated for its humor: “Camp is popularity plus vulgarity plus innocence”
adj. Having deliberately artificial, vulgar, banal, or affectedly humorous qualities or style: played up the silliness of their roles for camp effect.
Camp is juist voor een deel ook je bewust zijn van de pop- en massacultuur (dat vaak als niet-gesofisticeerd gezien wordt) en het verschil tussen high culture (kunst) en low culture (popcultuur) uitvergroten/aanvechten.
Ja, ik ben sinds dit jaar ook helemaal mee met het MET Gala (en fan). Ik vond het vroeger altijd maar bizar en idioot, maar nu snap ik het .
Rihanna was er inderdaad niet! Ik vind Ezra Miller geweldig:
(Sorry voor de dubbelposts )
Ik vind deze man echt kunst
Voor mij was Billy Porter (van Pose op Netflix) echt toppunt van Camp:
De serie Pose gaat ook over de ballroomscene in Brooklyn in de 80s waar campyness ook een hoofdthema was.
Hij heeft wel vaker echt geweldige looks, zoals op de Oscars:
Daarvan origineert ook mijn favo gifje, met een gagging Glenn Close:
Mijn minst favo was de hele Kardashian-clan, bij Kim moesten de boobs natuurlijk weer heftig op display. Haar kleding had niks met het thema te maken.
En wat Kris Jenner dacht???
Waarom heeft ze een wierrookvat mee?
Misschien wilde ze het thema van vorig jaar nog even aanhalen?
Edit: misschien was het 2 jaar geleden alweer dat religious thema bedenk ik nu? Ok lamaaar goed verhaal weer:joy:
Jaaa, die smokingjurk is geweldig .
@wompie, dat was inderdaad vorig jaar!
Edit: Ik vond de Olsen twins het minst, maar blijkbaar houden zij zich nooit aan het thema
Als ik aan camp denk, denk ik aan: fluwelen trainingspakken, panterprint, goud, alles wat je ziet in my big fat gipsy wedding.
Wat is dit. Ze lijkt wel nep.