Oh die vind ik vet juist
Er was trouwens een reden waarom hij niet in drag ging, volgens mij ivm de eerdergenoemde discussie?
Weer zo’n goed verhaal
Oh die vind ik vet juist
Er was trouwens een reden waarom hij niet in drag ging, volgens mij ivm de eerdergenoemde discussie?
Weer zo’n goed verhaal
Ik heb vaker gelezen dat Ru drag behoorlijk ongemakkelijk vindt (fysiek dan) en het daarom alleen nog maar doet als ‘ie er flink geld voor krijgt.
Vind Violet Chachki eigenlijk een beetje saai? Had van haar wel meer verwacht met dit thema.
Mijn faves van wat ik tot nu toe heb gezien: Janelle Monae, Ezra Miller en Cardi B
Ik denk niet dat Ru altijd tucked als hij in drag is, hij draagt meestal wat lossere, lange jurken dus dan is het niet echt nodig. Maar het lijkt me inderdaad heel oncomfortabel om lang in drag te zijn, al die make-up en zware pruiken, corset, padding, hoge hakken etc.
Ja RuPaul draagt op Drag Race ook altijd jurken waarvan de onderkant makkelijk los kan/opgestroopt kan worden en dan doet hij een joggingbroek aan haha.
Best grappig om je in te denken dat hij daar achter de jurytafel zit met een joggingbroek aan.
Maar volgens mij was er nu zelfs al een jurk gemaakt. En had het te maken met oorsprong van camp in drag/black gay community? Pin me er niet op vast.
Ik ben nu ook even niet in de gelegenheid het op te zoeken (en zou ook niet oo het forum moeten zitten, maar dat terzijde )
Edit: ok toch ff opgezocht en er was idd wel al een jurk gemaakt, maar het heeft idd met de te maken zoals jij al zei.
Zo lijkt het wel echt tof! Maar hoe doe je dat de rest van de avond? Hier kan je je toch niet in voort bewegen?
Ik vond dat ook al zo onnatuurlijk smal lijken.
Ja dat las ik ook inderdaad! Had me echt vet geleken, ru in drag op de rode loper. Maar ja,
De sleep kan eraf, dan is het een stuk draagbaarder. Ze had idd wel moeite om zich voort te bewegen, maar ze ziet er wel echt amazing uit.
Ik ben zo klaar met Kim en Co. Alleen Kendall zag er wel ok uit imho, en min of meer in thema.
Trouwens, ik las dat Rihanna zwanger is en daarom niet bij Met Gala was (pulling a Kylie). Als je op dr insta kijkt heeft ze ook al lang geen foto’s meer gepost waar dr lichaam goed te zien is (behalve foto’s die uit shoots komen, dus eerder genomen kunnen zijn)
Klinkt niet echt als iets voor iemand die zwanger is.
Hahaha nee inderdaad
Wat doen die mensen op het met gala? Na de rode loper?
Waarom wordt het van de mannen zo geaccepteerd dat ze zich niet aan het thema houden? Al die zwarte pakken…
Ja dat had ik ook gezien. Ik vind het wel lijken alsof vrouwen die zich niet aan het thema houden veel meer kritiek krijgen dan mannen die een zwart pak dragen
Make-up van Dua Lipa is gedaan door Lisa Eldridge! <3