FF Boulevard #2

Dan is dit dus eigenlijk een match made in heaven

6 likes

Wat zou dit betekenen, kan er niks over vinden online.

Volgens mij was ze een tijdje op een yogaretreat (waarvan sommige roddelbladen beweerde dat het een afkickkliniek was voor haar seksverslaving haha), en was ze daarom een tijdje van Social Media.

1 like

Nee echt? Hij schijnt toch juist super onaardig te zijn juist? Heb dat vaker gehoord uit bronnen, dat ie super streng en gemeen was tegen z’n orkest blabla

Hij is echt een eikel ja. Ik heb een keertje moeten werken terwijl hij generale repetitie had in de Arena. Het was een of andere actie dat de mensen die daarheen kwamen een doosje op de stoel kregen met iets erin. Die moesten wij die dag neer zetten, maar dat mocht niet van meneer dus moesten we allemaal wachten tot hij klaar was. Alsof je in de Arena er last van heb als we helemaal aan de andere kant van de zaal doosjes neerzetten :triumph: We hoorde hem ook hele tijd arrogant doen tegen zijn orkest en kut opmerkingen maken. Wij mochten hem ook absoluut niet zien want daar hadden we niet voor betaald :roll_eyes:

9 likes

Ik kan ook bevestigen dat André Rieu een lul is :wave:t2:

6 likes

Oooh ik zou je verhalen kunnen vertellen

Echt een tiran eerste klas.

1 like

Heerlijk deze backstage verhalen

11 likes

image

32 likes

Hij bepaalt hoeveel make-up de vrouwen moeten dragen. Ook is de regel dus dat die vrouwen die enorme baljurken aanmoeten met diep decolletĂ© wat een crime is tijdens het spelen, maar hij zal het niet veranderen. Als musicus moet je al je muzikale neven activiteiten (dus op dagen dat je niet in het orkest speelt) aangeven en hij wil ze goedkeuren/afkeuren. Je krijgt 0.0 kans tot input van je eigen muzikaliteit in het spelen (en da’s gewoon not done in de klassieke muziek/denigrerend).

Hij verwacht dat overal de spreekwoordelijke rode loper wordt uitgerold, en dat regels voor hem niet gelden. Zo heeft hij ooit in het ziekenhuis stennis geschopt toen zijn kleinzoon op de SEH lag en er alleen voor de ouders plek was in de behandelkamer. Meneer was not amused en dreigde tegen het personeel dat hij ervoor zou zorgen dat ze werden ontslagen.

27 likes

Hij heeft zelf ook een enorm dikke buik maar hij heist zichzelf altijd in een soort korset onder zijn pak

27 likes

Ik werk zelf ook in dat wereldje

2 likes

Ik vind het echt grappig en opvallend dat al een stuk of 5 forummers inside information hebben over Andre Rieu

Ik ken echt werkelijk geen enkele BN’er en dus al helemaal geen details haha

48 likes
  1. Piet van Sjeng van op de hook van bie Annie van Marie van de sjlechter is ook verhuisd.
41 likes

Ah ok! Helemaal niet gemerkt dat ze even weg was.

Dich waal soms?

Misjien motte ver ein dialect topic eupene

Wuuuuut :scream: volgens mij wonen wij vet dicht bij elkaar in de buurt haha

Ik sport bij de toekan! En mijn man is er geboren en getogen :grimacing:

Ik ben geboren in het dorp met het winkelcentrum en woon nu één dorp verder :upside_down_face:

1 like

Ja echt hĂš! We wonen nu ook niet echt in een wereldstad ofzo maar dat dorp heeft helemaal niks :yum:

1 like

Hahaha Fred heeft nu ook vanuit het ‘ziekenhuis’ een interview met Boulevard gehad, zag het net op Insta van Boulevard.
Deze man is echt the gift that keeps on giving.

9 likes