FF Boulevard #2

Is het slecht dat ik denk dat hij vreemd is gegaan met Amber :smirk::thinking:

2 likes

Dat idee kreeg ik ook.

Vind Herman wel leuk :slight_smile:

Neee ik vind Herman de schermman ook altijd zo leuk, zou echt een beetje op hem afknappen als blijkt dat hij is vreemdgegaan :pensive:

Telegraaf zegt dat ie alweer een andere relatie heeft

Wel sneu. 1 jaar getrouwd en dan maak je een programma met iemand met wie je 2 jaar daarna een relatie hebt.

2 likes

Ze waren al minimaal 12 jaar samen he, gezien de leeftijd van de oudste. Ze waren ook niet 1 jaar getrouwd, maar 3 jaar (2016)

Het programma werd in 2017 gemaakt :wink: dus de som van @Kauai klopt gewoon.

2 likes

De Nederlandse bacholerette wordt zo bekend gemaakt bij RTL boulevard. Van wat ik kon zien denk ik dat het Gaby Blaaser is.

Mag dit programma nog wel? Of is het niet zo’n temptation achtig programma?

Hou op hoor…

1 like

Ik ken het programma niet zo goed, maar het is niet zoals Temptation. Volgens mij wordt er hooguit gezoend.

1 like

Gaby Blaaser is the bachelorette. Nu bij Boulevard.

2 likes

Ja het is Gaby. Ik verbaas me er elke keer weer over hoe anders ze is op bewegend beeld.

Ik ga stuk, ik ga dat echt kijken. Ze is wat dommig maar volgens mij heeft ze haar hart echt wel op de juiste plek. Jammer van haar lippen

1 like

https://www.mediacourant.nl/2019/12/ook-matthijs-van-nieuwkerk-lijkt-vertrek-aan-te-kondigen/
Duimen maar (heb een hekel aan hem)

13 likes

Ik stel voor dat de media een Brandre stop inlast.

17 likes

Oh ja. Zoveel geef ik er om😁.

1 like

André heeft z’n gewonnen vergoeding laten doneren aan een asiel in Bonaire. Vind ik dan wel weer tof van m

5 likes

Ik volg dus die RTL Boulevard pagina op Facebook, eigenlijk alleen om te genieten van de reacties die op die berichten komen en heb weer een pareltje gevonden. Op een bericht over Georgina Verbaan die schijnbaar aan het daten is met een schrijfster:
image

Ik lach en ik huil tegelijkertijd. Succes Joggina! :+1:

83 likes

Typisch. Een vrouw mag maar 1 partner hebben anders is ze besluiteloos :face_with_raised_eyebrow: