FF Boulevard #2

Nee kom naar het FF Boulevard topic we doen een chantalhaters vs chantallovers

Edit: lol ik bedoel songfestivaltopic

2 likes

Zouden er ook cosmetisch chirurgen zijn die gewoon zeggen: ‘dir heb jij niet nodig?
Stel je komt voor een neuscorrectie maar je neus voldoet al aan het schoonheidsideaal, zeggen ze dat dan?
Beetje een moeilijke vraag misschien want het schoonheidsideaal is niet echt 1 ding natuurlijk, maar ben toch benieuwd.

Ik heb dit eens gehad. Ik heb een nogal verstoord zelfbeeld gehad en ben op mijn 21e naar een plastisch chirurg gegaan omdat ik een liposuctie wilde. Dat heeft hij geweigerd. Ik denk dat hij door mijn verhaal heen prikte en hij zei: je hebt een hele mooie buik, ik ga hier niet aan beginnen. Zo, zo blij om nu.

47 likes

Ik ben een keer bij een arts geweest voor lipfillers en hij heeft veeel minder gedaan dan dat ik zelf wilde en achteraf ben ik ook superblij met het subtiele resultaat. Maar er zullen genoeg artsen zijn die alleen op geld uit zijn en mensen alles aansmeren.

4 likes

Ik was ook blij verrast tot ik dit las op Jessies Instagram:

Ik vond die story met Jeroen daarna zo grappig

8 likes

Haha ja ik ook

Hmm wat is er gebeurd met Justin Timberlake?

1 like

Vreselijk, vreselijk, vreeeeselijk mens, die Diana Gabriels. Mijn hele lichaam wordt kriebelig/naar als ik haar zo blij zie doen over geld verdienen over andermans onzekerheden in de story van Jessie. Transpersonen moeten zeker in staat zijn om hun uiterlijk zo goed mogelijk ‘aan te passen’ aan hun innerlijk maar die Diana is zoooo nep. Ze heeft helemaal niet het beste voor met Jessie oid. Ze ziet gewoon geld. En fijn voor Jessie dat het kan maar die hele Diana-promo mag wel afgelopen zijn. Van mij mag reclame voor zulke ongein echt verboden worden, net als het reclame- en sponsorverbod voor rookwaar.

En leuk/goed dat Mezdi wat zegt, zeker voor zijn jong en beïnvloedbare volgers, maar misschien beginnen met practice what you preach? I don’t buy it. Hypocrisie is dan wel geen ‘geldig’ argument, maar ik geloof sowieso niet echt in ‘do as I say, not as I do’ praktijken.

10 likes

Ik ben wel een keer naar een cosmetisch arts geweest die me afraadde om bepaalde dingen te doen omdat ze dacht dat het me niet mooier zou maken.

1 like

Orakel Mezdi :ok_hand:t2:

2 likes

Ohhhh dat zou ik echt willen in m’n oksel. Is tegen het zweten toch? Heb je het gedaan?

André Hazes heeft een foto met zwarte piet geplaatst op zijn instagram. Reacties zijn niet mals.

9 likes

En hij heeft zelfs ingesteld dat alleen vrienden kunnen reageren
 Wel goed dat deze BN’ers zich uitspreken!

21 likes

Ah ik vind hem echt leuk maar dit valt me echt zwaar tegen. Wel goed deze tegenreacties van de rest

1 like

Treurig ventje is dat zeg! Die reactie van hem zo irritant

1 like

Waar is de logica?

3 likes

Hahaha ja ik snap wel waarom maar ik weet niet vind het een leuke gast :woman_shrugging:t3: dat accent en beetje zo’n pestventje, vind hem wel sympathiek. Maar ja nu met dit niet dus ben nu in conflict met mezelf.

1 like

Ik kan hier niet eens een reactie op typen?? Hoe krom kan je redeneren? Ben echt amazed

Ik ga wel goed op ‘‘jongeren’’ trouwens

9 likes

Ja, ik kan er ook he-le-maal niks mee haha. Echt bizar

1 like