FF Boulevard #2

Hm ik zou zeggen ‘de pus’. Overigens is dit een woord waar ik wel zonder kan :face_vomiting:

Ik heb haar stukje net ook gelezen. Ze zegt eigenlijk niet heel veel anders dan zijn eigen woorden. Waarom is hij nou zo boos?

4 likes

Fred heeft die post op zijn instagram over dat artikel verwijderd volgens mij.

2 likes

Die bacterie zit oa op je huid. Dus dat kan een port d’entrée zijn (als je huid beschadigd is door wat dan ook).

3 likes

S. Aureus klinkt als een chique modemerk. Is het gevaarlijk?

3 likes

Domme vraag, maar is dit vergelijkbaar met wondroos?

Zou Bergman leuk vinden als ineens allemaal MRSA verdachten aankloppen voor een Fred behandeling :sweat_smile:

3 likes

Wajo als ik Famke Louise haar laatste Insta Story goed begrijp is er bij haar optreden een glas wijn naar haar gegooid en nu heeft ze een aardige bult op haar voorhoofd. Dat is toch niet normaal meer…

Wat goed van 538

11 likes

En wat doe je tijdens zo’n schorsing? Een podcast over je rijgedrag maken :roll_eyes:

8 likes

Ik verbaasde me er in het begin al over dat hij tot twee keer toe foetert op een passerende fietser en overstekende voetganger. Op de beelden lijkt het net alsof je die voetganger van ver ziet aankomen. Dat suggereert voor mij toch dat hij met z’n hoofd ergens anders zat.

2 likes

Echt bizar dat gedrag jeetje. Hij biedt wel netjes zijn excuses aan, maar zegt ook “ik had gewoon een hele slechte dag”. Sure Jan.

3 likes

Dit was een leuk oefeningetje want ik heb over een paar weken mijn theorieexamen:

Die eerste fietser waar hij boos op was had gewoon voorrang want Daniël had haaientanden.
De voetganger die hij bijna aanreed kwam van rechts (misschien had hij rood licht dat weet ik niet maar hij kon die zien aankomen.)
De fietser die hij aanreed daar reed hij veel te hard voorbij en wat nog het ergste was, is dat hij volgens mij niet eens van plan was te stoppen tot een voetganger naar hem gebaarde dat hij moest stoppen.

12 likes

oh super, de pus is opgenomen in het collectief bewustzijn. bedankt Fred!

8 likes

Dat snotjoch heeft mazzel dat hij nog niemand heeft doodgereden.
Dat excuus zal allemaal wel. Ik vind hem alsnog enorm laconiek.

Goede actie van 538.

5 likes

Nah dat laatste ziet er wel uit als een normale reactievermogen (eerst schrikken, dan remmen). Maar wat zegt ie nu aan het einde?

Hij zegt iets van ‘Oh zij moet een nieuw licht.’ o.i.d.
Klonk heel nonchalant, alsof hij niet van plan was te stoppen vond ik.

Voor je theorie examen: de reden waarom voetganger 2 voorrang had was niet omdat hij van rechts kwam, maar omdat de voetganger rechtdoor op dezelfde weg ging waar mister dj afsloeg op de weg.

6 likes

Ik hoor nu de instructeur in mijn hoofd ‘rechtdoor op dezelfde weg gaat voooooorrr’ :joy::crazy_face:

13 likes

Haha ohja nu je het zegt. Dit heb ik ook al vaak gehoord. Thanks @Minou dit ga ik tenminste niet meer vergeten.