FF Boulevard #2

Het Volendam quotum is iig weer gehaald

https://youtu.be/B2eqTMSa4MU

2 likes

Ze had beter even naar d’r dochter kunnen kijken:

19 likes

Volgens mij hebben ze niet meer zoveel contact met elkaar . Dacht dat ergens gelezen te hebben.

Ja, ik vind haar echt heel volwassen en stijlvol reageren!

7 likes

“Het wereldnieuws” haha is het nou de telegraaf of de speld :joy:

2 likes

Roxanne is sowieso anders. Terwijl haar broer met z’n brutale kind met zwarte pieten poseerde, supporte zij een zwarte piet = racisme post. Dit zijn echt van die momenten dat je wilde dat je je familie kon kiezen. Met haar en haar gezinnetje gaat het goed maar ze moeten haar ook per se lastig vallen met ‘shananigans’ van haar familie. Echt dom hoe die verslaggever dat vroeg ook :joy:. Zo awkward, kan mij niet voorstellen dat roddeljournalist zijn echt voldoening geeft :sweat_smile:.

30 likes

Amalia is 16! Vind dat ze er ineens volwassen uit ziet. Ik voel me echt oud, weet nog goed dat ze geboren werd :sweat_smile:

59 likes

Ik schrik oprecht van deze foto van Samantha/Barbie:

12 likes

Jezus, is dit een recente foto?

Waarom is haar gezicht zo puffy? :hushed:

Wel een recente foto, stond bij dit ‘artikel’.

ja de tijd gaat zo snel! Ik herinner het me ook nog heel goed, zat toen in groep 3 en we kregen een ‘geboortemunt’ met een relief van kleine Amalia erop. Was echt een hele toestand toen, supercute.

1 like

Wat verschrikkelijk! Doet me denken aan Donatella Versace.

4 likes

Barbie ofja Samantha heeft blijkbaar ook weer een nieuwe vriend :zipper_mouth_face:

1 like

Jeetje wat is hier gebeurd?

Ze is pas 30 he

Ze heeft ook totaal geen glans in haar ogen :astonished:

Ik ook!

@Noor Ik vind Donna er zelfs beter uitzien.

Ik ben best benieuw wat Amalia later gaat studeren. Maxima heeft economie gestuurd en Willem-Alexander volgens mij geschiedenis of watermanagement. Eigenlijk wel een slechte zaak dat van die kinderen wordt verwacht dat ze per se naar de universiteit gaan. Hopelijk heeft ze iig nog de vrijheid om de studie en plaats te kiezen.

3 likes