FF Boulevard #2

Ik ben wel een keer naar een cosmetisch arts geweest die me afraadde om bepaalde dingen te doen omdat ze dacht dat het me niet mooier zou maken.

1 like

Orakel Mezdi :ok_hand:t2:

2 likes

Ohhhh dat zou ik echt willen in m’n oksel. Is tegen het zweten toch? Heb je het gedaan?

André Hazes heeft een foto met zwarte piet geplaatst op zijn instagram. Reacties zijn niet mals.

9 likes

En hij heeft zelfs ingesteld dat alleen vrienden kunnen reageren… Wel goed dat deze BN’ers zich uitspreken!

21 likes

Ah ik vind hem echt leuk maar dit valt me echt zwaar tegen. Wel goed deze tegenreacties van de rest

1 like

Treurig ventje is dat zeg! Die reactie van hem zo irritant

1 like

Waar is de logica?

3 likes

Hahaha ja ik snap wel waarom maar ik weet niet vind het een leuke gast :woman_shrugging:t3: dat accent en beetje zo’n pestventje, vind hem wel sympathiek. Maar ja nu met dit niet dus ben nu in conflict met mezelf.

1 like

Ik kan hier niet eens een reactie op typen?? Hoe krom kan je redeneren? Ben echt amazed

Ik ga wel goed op ‘‘jongeren’’ trouwens

9 likes

Ja, ik kan er ook he-le-maal niks mee haha. Echt bizar

1 like

Ik zie dat het verwijderd is, alleen die van Glennis staat er nog? Edit: huh nee nu zie ik ze weer

Had gister al z’n 100 story’s gezien van de “viering” en heb hem meteen uit m’n lijst gegooid ( zal hij wakker van liggen, gnagna)

Een feestje besmeurt met racisme is geen feestje, Dre!

5 likes

Gewoon zoveel mogelijk aanhalingstekens gebruiken, dan lijkt het net alsof je iets zinnigs zegt

11 likes

“zinnigs”

17 likes

En zoveel likes ook jezus wat triest

3 likes

een of ander dre fanaccount reageert ook met: jullie moeten beter weten dan zulke reacties onder foto’s van kleintjes te plaatsen #allesbegintbijrespect :pray:

are you fucking serious? Alles begint bij respect?! Als er respect was zou deze hele foto nooit gemaakt zijn. Mensen draaien echt de boel om, bizar dit.

11 likes

Echt goed van Glennis dat ze zich zo uitspreekt! Heb ‘m ook meteen ontvolgd toen ik het zag.

Oh en Bas Smit zit ook weer lekker in de comments zie ik. Wat een walgelijke vent is dát.

7 likes

In die reactie staat ook dat ie het al moeilijk genoeg heeft omdat ie op dit moment zoveel shit over zich heen krijgt. Volgens mij heeft ie dat zelf veroorzaakt?

8 likes

Wat heeft Bas Smit te zeggen? Dat is ook echt een irritantje die overal in de comments duikt.

5 likes