Hoe ordinair om constant je kind die zn middelvinger uitsteekt op Social Media te zetten. Wat een tokkies.
Brr dit zijn ook echt mensen die je constant overal tegenkomt ook al vind je ze totaal niet boeiend.
Heleen van Royen heeft er ook op gereageerd, op die middelvinger dus. Iets over dat ze wel pissig zijn op prive omdat ze de kleine op de voorpagina zetten maar hem zelf wel op deze manier op insta knallen. Ben het helemaal met haar eens
Alsof iedereen ineens André-moe is en er nu een plasje over gaat doen
Ik zie al die reacties niet! Erg jammer voor mijn sensatiebeluste ik!
Die Bas Smit is toch ook zoân kwalllll van een vent, hij is echt een van de weinig bnâers die ik super irritant vind, niet volg maar wel overal zie. Echt zoân priviliged white male die van die domme kutgrappen maakt altijd. Vind Nicolette van Dam meestal wel sympathiek overkomen, dus sinds insta snapte ik echt voor geen meter wat ze in die vent zag. Maar tijdje terug in de vlog van Nienke Plas was zij er ook en toen kwam ze zoooooo nep over. Schat dit, schat dat. Sindsdien denk ik dat haar fake-ass waarschijnlijk beter bij hem past dan gedacht.
Lol, de irritatie zit echt hoog bij deze mensenđ
Ik heb ooit van een ex-collega gehoord dat die Bas âvroegerâ (zij kende hem van uitgaan enzo dacht ik) al van de daken schreeuwde dat hij een BN-er wilde trouwen. Het is 'm dus wel gelukt haha.
Ja hij heeft Nicolette echt gestalkt. Daar is âie ook trots opâŠ
Mag je ook iets van de vrouwen vinden die zich door dit soort mannen laten inpakken of is dat fout? #echtevraag
Mag!
Ik heb hem geblokkeerd op instagram omdat ik het zat was hem overal te zien
Jezus, mag een mens tegenwoordig ook niet meer van mening veranderen.
Waarvan moet ik die Bas Smit ĂŒberhaupt kennen, buiten zijn kansloze gedrag op social media?
Hij is de man van Nicolette van Dam en dat is het verder wel zoân beetje
en Kerstballen, âBal Smitâ
Eentje die bekend is om niks eigenlijk? Vind hem vooral heel irritant met zijn âgrappigeâ comments onder IG posts van bn-ers
Dit is bijna een belediging voor Kim Kardashian
Te veel eer voor Bas dit haha
Zooooo irritant dit, doen mensen dus ook bij Georgina Verbaan omdat ze fotoâs heeft dat ze verkleed was als zwarte piet. Die mensen zijn echt te dom voor woorden, dat ze niet inzien dat je gewoon van mening kan veranderen.
Hahahaha dit is zo erg