FF Boulevard #2

Zijn aandachtvragerij hieromtrent ook

5 likes

Nou hè
Ik vraag me toch wel af hoe dodelijk zijn bacterie nou precies is, want dat zegt ie in een radioshow

1 like

Dit leek me nou echt een goed koppel

3 likes

Ach nee wat sneu voor Colin!

4 likes

Hetzelfde geldt voor Livia muahaha

2 likes

Blijkbaar heeft Hilary Clinton wat aan haar gezicht laten doen. Vooral haar wangen vallen op.

afbeelding

11 likes

Is dit echt? Lijkt wel Photoshop, ik kijk er zo raar tegenaan. Laten sleutelen aan zichzelf ‘past’ ook niet bij haar of zo in mijn hoofd?

2 likes

Denk het wel

“wonderfully youthful”? Eerder creepy AF als je het mij vraagt. Ik ben zo benieuwd welke gedachten hier achter steken joh.

46 likes

Ja vond die zin ook misplaatst :joy:

1 like

Ze doet met denken aan die poppetjes op fietsen met witte maskers met rode cirkels uit die ene horror film. Geen idee hoe die heet, maar die hebben ook die enge wangetjes, haha

7 likes

Uit Saw? Ja, dat! Jammer dat gewoon oud worden en er oud uitzien niet meer in is tegenwoordig.

2 likes

Huh wow dit lijkt een compleet ander persoon

2 likes

OMG, jaaa die film! Ja, zonde he! Gewoon lekker laten rollen die rimpels!

1 like

Nee, nachtmerries van de plaaggeest gehad. Om te huilen!

2 likes

Huh maar dit moet toch wel fotoshop zijn? Het gaat echt in een keer van superglad naar rimpels bij haar oog

10 likes

Ze hebben haar vervangen door een hagedis! :scream:

10 likes

Haha ja dit is wat ik meteen dacht.

3 likes

heeft ook te lang geduurd vind ik na haar affaire. Dat was zij toch die een affaire had met een ander en vervolgens ging hij haar stalken?

Ik weet bijna zeker dat die stukjes zijn gephotoshopt. Als je die foto op groot scherm bekijkt dan zie je typische retouch foutjes. En het ziet er gewoon heel raar uit natuurlijk

1 like