Zijn aandachtvragerij hieromtrent ook
Nou hè
Ik vraag me toch wel af hoe dodelijk zijn bacterie nou precies is, want dat zegt ie in een radioshow
Dit leek me nou echt een goed koppel
Ach nee wat sneu voor Colin!
Hetzelfde geldt voor Livia muahaha
Is dit echt? Lijkt wel Photoshop, ik kijk er zo raar tegenaan. Laten sleutelen aan zichzelf ‘past’ ook niet bij haar of zo in mijn hoofd?
Denk het wel
“wonderfully youthful”? Eerder creepy AF als je het mij vraagt. Ik ben zo benieuwd welke gedachten hier achter steken joh.
Ja vond die zin ook misplaatst 
Ze doet met denken aan die poppetjes op fietsen met witte maskers met rode cirkels uit die ene horror film. Geen idee hoe die heet, maar die hebben ook die enge wangetjes, haha
Uit Saw? Ja, dat! Jammer dat gewoon oud worden en er oud uitzien niet meer in is tegenwoordig.
Huh wow dit lijkt een compleet ander persoon
OMG, jaaa die film! Ja, zonde he! Gewoon lekker laten rollen die rimpels!
Nee, nachtmerries van de plaaggeest gehad. Om te huilen!
Huh maar dit moet toch wel fotoshop zijn? Het gaat echt in een keer van superglad naar rimpels bij haar oog
Ze hebben haar vervangen door een hagedis! 
Haha ja dit is wat ik meteen dacht.
heeft ook te lang geduurd vind ik na haar affaire. Dat was zij toch die een affaire had met een ander en vervolgens ging hij haar stalken?
Ik weet bijna zeker dat die stukjes zijn gephotoshopt. Als je die foto op groot scherm bekijkt dan zie je typische retouch foutjes. En het ziet er gewoon heel raar uit natuurlijk