FF Boulevard #2

Wow heel sad dit :frowning:

2 likes

Wat verdrietig en tegelijk vind ik dit soort berichten ook eng… Het kan iedereen overkomen blijkt wel weer en leeftijd zegt niks.

Alleen maar probs voor Monique hoor… Als ik het hier ook lees was zij juist de reden dat Rachel en Andre uiteindelijk wel weer contact kregen…

Wat is dit voor klucht…

Ahh, hij was ook nog niet eens een week 21.

Hoe meer nieuwsberichten over die relatie, hoe faker het wordt. Voelt echt als één grote poppenkast. Fijn dat je het leuk hebt, maar get a room ofzo? Vraag me echt af wat een volwassen vrouw als Bridget moet met een leeghoofdig broekie als André. Die vrouw is niet dom. Vals misschien, maar ze weet exact wat ze doet. Volgens mij werkt de media-aandacht echt als zuurstof voor die relatie. Ik geef ze nog geen jaar.

Het is zo ongegeneerd. Zo kan je echt niet zijn :expressionless:

40 likes

Zou deze social media strategie door Bridget of haar ~management~ bedacht zijn om haar weer relevant te maken? Ik was hiervoor vergeten dat zij bestond joh.

11 likes

Ja zoiets zit ik dus ook al te denken, zag ook dat zij vlogs maakte???

1 like

Haha ik heb nu zin om ze te bekijken om gewoon te analyseren wat hier gebeurt, maar ik gun haar precies 0 views.

2 likes

Wat een naar en achterbaks mens, ugh. Ik vind dit ook allemaal zó sneu voor Monique.

1 like

Wat is in godsnaam de instagram van die samantha/barbie? Kan dr ineens al een paar dagen niet meer vinden en ik baal dr van

Tot zover mijn spannende leven

Ik ook wtf.
Kan toch niet begrijpen dat ik ‘m zo lang kwijt was. Gelukkig kan ik nu weer verder met me leve

2 likes

Dit gebeurt niet alleen bij het koningshuis maar ook bij (sommige) kinderen uit ‘het Gooi’, Aerdenhout, etc.
Er stond een tijdje geleden een artikel in het FD over die ‘privatisering’ van het onderwijs.

1 like

Klopt, maar wat @Camper ook al zei, als het er niet in zit haal je het er ook met honderd bijlessen niet uit. Het treurige is dat wat er wel in zit, er soms niet uit komt omdat het kind in een klas van 36 zit en gewoon geen aandacht/hulp krijgt. Maar je kan echt niet ineens vwo als je bijles krijgt terwijl je anders havo zou doen.

2 likes

Chrissy Teigen heeft een Q&A gedaan over hoe het is om een ~celebrity te zijn, best interessant.

Ik vond het opvallendste dat er bij het vliegveld een aparte ingang is, ook met douane enzo, waar je als je membership betaalt rustig het vliegtuig in kunt :exploding_head:

Samenvatting

https://twitter.com/chrissyteigen/status/1203893797131714560?s=19

9 likes

RIP

2 likes

Noooooo :frowning:

The gift that keeps on giving; Fred van Leer is weer in het ziekenhuis en moet weer geopereerd worden. Geen idee of het weer Bergman is of een regulier ziekenhuis.

2 likes

:disappointed:

:disappointed_relieved: Weer een jeugidool overleden. Prachtige stem. Things will never be the same…

1 like