FF Boulevard #2

Ik heb ooit gehoord dat Willem Alexander als kroonprins een studie moest kiezen in de richting van geschiedenis, rechten etc. Probeer het nu op te zoeken maar krijg het niet gevonden.

En wat betreft slimheid is een deel aangeboren natuurlijk, maar de prinsessen zullen wel genoeg zijn gestimuleerd door hun opvoeding/milieu. Dat speelt ook mee. Genoeg nanny’s die je overhoren voorafgaand aan een toets :sweat_smile:

1 like

Hahaha maar ook echt! Facebook heeft ook bedacht dat ik hier allemaal gesponsorde posts over wil lezen :sob:

1 like

Ja dit verhaal ken ik ook. Ik weet niet of het waar is hoor, maar hoorde ook dat hij het niveau eigenlijk niet had en zijn scriptie om die reden ook niet openbaar is. Maargoed, nogmaals, dat kan een roddel zijn😬

4 likes

Ik heb vooral het idee dat Bridget het allemaal mega interessant vindt en dat André een beetje volgt: zij post allerlei foto’s online maar bij hem zie je vrij weinig. En wat mij ook opvalt: als Monique iets post dan post Bridget vrij snel daarna ook iets.

6 likes

Ik volg ze allebei op Instagram dus dan valt dat op een gegeven moment wel op.

2 likes

Ja, denk dus dat ook al mag ze Bridget niet eens zo erg, ze alsnog zou doen alsof! Alleen maar om die trap na te kunnen geven.

4 likes

Ik vind die Rachel zo een doos, altijd op zoek naar aandacht. Bij RTL Boulevard ging ze vertellen dat ze altijd appt met Bridget en dat ze haar echt heel leuk vindt en van haar houdt. Vroeg die interviewer, heb je haar al ontmoet? Nee zei ze, dat gaat nog komen. Uhmmm… ok Rachel.

Opvallend dat Roxanne dan wel zo volwassen is.

25 likes

Hij heeft sowieso een aantal jaren geleden al met Bridget gezoend toen hij al samen was met Monique

Hoe weet je dat?

https://www.gids.tv/video/136101/bridget-maasland-ik-heb-in-2014-al-gezoend-met-andre-hazes Is hier ook al eerder langs gekomen

1 like

Ik kan echt niet bij deze hele situatie. Hoe zijn mensen zo. Hoe.

20 likes

Omg die tribal op dat gezicht van Barbies vriend. Wat agrijselijk. Dat ie uberhaupt een tattoo artiest heeft gevonden die zo gek is om dat te zetten.

1 like

Hoezo zijn er mensen/bedrijven die uberhaubt nog verder willen sleutelen aan haar gezicht?! Niemand die dan denkt och dat arme kind, laat het stoppen, die kan niet meer helemaal helder nadenken. Niet oke. En tuurlijk alles draait om geld maar dit is ook niet de beste reclame als cosmetisch bedrijf zijnde

3 likes

:frowning: arme meid. Zo erg eigenlijk dat ze al zo jong In oh oh cherso zat en iedereen er maar wat van vond. Vind het echt bijzonder dat het met een deel van die cast van toen redelijk goed lijkt te gaan. Beetje britney vibes krijg ik bij haar. Hoop echt dat het beter zal gaan.

1 like

Echt Britney vibes idd

Vond de post van Britney op insta gister ook zo raar. Ze kijkt halfdood die lens in en dan dat ‘vrolijke’ gezwier als tegenhanger

:nauseated_face::face_vomiting: doe even normaal zeg:

Echt plaatsvervangende schaamte

3 likes

Omg hahaha wat is dit voor grap

2 likes

Dit is gewoon pesten vind ik.

21 likes

Ja ik vind dit ook echt niet meer normaal hoor. Zoveel steken onder water gericht tegen Monique. Schaam je.
En André die daaraan meegaat/er niets tegen doet terwijl het wel gewoon de moeder van je kind is…

8 likes

Ik ben echt Andre/Bridget moe.

36 likes