lol je hebt gelijk!
Gaby Blaaser is the bachelorette. Nu bij Boulevard.
Ja het is Gaby. Ik verbaas me er elke keer weer over hoe anders ze is op bewegend beeld.
Ik ga stuk, ik ga dat echt kijken. Ze is wat dommig maar volgens mij heeft ze haar hart echt wel op de juiste plek. Jammer van haar lippen
https://www.mediacourant.nl/2019/12/ook-matthijs-van-nieuwkerk-lijkt-vertrek-aan-te-kondigen/
Duimen maar (heb een hekel aan hem)
Ik stel voor dat de media een Brandre stop inlast.
Oh ja. Zoveel geef ik er omđ.
AndrĂ© heeft zân gewonnen vergoeding laten doneren aan een asiel in Bonaire. Vind ik dan wel weer tof van m
Ik volg dus die RTL Boulevard pagina op Facebook, eigenlijk alleen om te genieten van de reacties die op die berichten komen en heb weer een pareltje gevonden. Op een bericht over Georgina Verbaan die schijnbaar aan het daten is met een schrijfster:

Ik lach en ik huil tegelijkertijd. Succes Joggina! 
Typisch. Een vrouw mag maar 1 partner hebben anders is ze besluiteloos 
Jord.
Eerst Mannen, en nu een vrouw bedoelt deze commentator denk ik.
Ooh op die manier 
Ach namen worden tegenwoordig toch op alle mogelijke manieren geschreven dus waarom dan ook geen Jord? 
Hahaha ik moet hier echt te hard om lachen. Ben meteen de fbpagina gaan volgen 
Heeft iemand de Bizzey docu gezien op Videoland? Ik vind hem echt heel goed! Die âik ben influencerâ vond ik echt kut, maar deze is echt heel interessant. Heftige gast zeg.
Ik heb die van bizzey gezien maar door eerdere podcasts, interviews etc wist ik eigenlijk alles al. Toch wel leuk om te zien op zich, keek makkelijk weg.
Ik vond hem in eerste instantie heel sympathiek maar hij kan heel boos worden, werkt super hard en kan volgens mij echt een super bizarre heftige gast zijn. Hij heeft echt een heel intense persoonlijkheid. Wist echt helemaal niks van hem, maar de docu is ook goed gedraaid enzo dus ik. Ons het een aanrader.
Ik heb hem op een festival heel agressief gezien, was echt heftig. Benieuwd wel naar de docu!
De bacterie van Fred is hardnekkigâŠ