FF Boulevard #2

Typisch. Een vrouw mag maar 1 partner hebben anders is ze besluiteloos :face_with_raised_eyebrow:

Jord.

7 likes

Eerst Mannen, en nu een vrouw bedoelt deze commentator denk ik.

Ooh op die manier :sweat_smile:

Ach namen worden tegenwoordig toch op alle mogelijke manieren geschreven dus waarom dan ook geen Jord? :sweat_smile:

1 like

Hahaha ik moet hier echt te hard om lachen. Ben meteen de fbpagina gaan volgen :joy:

1 like

Heeft iemand de Bizzey docu gezien op Videoland? Ik vind hem echt heel goed! Die ‘ik ben influencer’ vond ik echt kut, maar deze is echt heel interessant. Heftige gast zeg.

1 like

Ik heb die van bizzey gezien maar door eerdere podcasts, interviews etc wist ik eigenlijk alles al. Toch wel leuk om te zien op zich, keek makkelijk weg.

Ik vond hem in eerste instantie heel sympathiek maar hij kan heel boos worden, werkt super hard en kan volgens mij echt een super bizarre heftige gast zijn. Hij heeft echt een heel intense persoonlijkheid. Wist echt helemaal niks van hem, maar de docu is ook goed gedraaid enzo dus ik. Ons het een aanrader.

Ik heb hem op een festival heel agressief gezien, was echt heftig. Benieuwd wel naar de docu!

De bacterie van Fred is hardnekkig…

1 like

Zijn aandachtvragerij hieromtrent ook

5 likes

Nou hè
Ik vraag me toch wel af hoe dodelijk zijn bacterie nou precies is, want dat zegt ie in een radioshow

1 like

Dit leek me nou echt een goed koppel

3 likes

Ach nee wat sneu voor Colin!

4 likes

Hetzelfde geldt voor Livia muahaha

2 likes

Blijkbaar heeft Hilary Clinton wat aan haar gezicht laten doen. Vooral haar wangen vallen op.

afbeelding

11 likes

Is dit echt? Lijkt wel Photoshop, ik kijk er zo raar tegenaan. Laten sleutelen aan zichzelf ‘past’ ook niet bij haar of zo in mijn hoofd?

2 likes

Denk het wel

“wonderfully youthful”? Eerder creepy AF als je het mij vraagt. Ik ben zo benieuwd welke gedachten hier achter steken joh.

46 likes