FF Boulevard #2

Hou van haar, hahaha!

4 likes

Ben nu wel heel benieuwd hoe die vriendin heet :grimacing:

1 like

Fred heeft speciaal een nieuw dekbed gekregen in het ziekenhuis en een kerstboom.

Vreselijk.
Hij zit niet meer in ~bergman clinics~ maar in het Amphia in Breda (stond op de ziekenhuis ipad). Dus wel een “gewoon” ziekenhuis aangezien hij waarschijnlijk antibiotica intraveneus moet of iets anders wat ze in de o zo goede prive kliniek niet hebben ;).

2 likes

Het contract van Shelly Sterk bij Shownieuws is gedurende haar zwangerschapsverlof niet verlengd. Vind het wel heel rot voor haar! Hoop dat we haar snel ergens anders kunnen bewonderen. Vind het een leuke presentatrice :slight_smile:

1 like

Maar misschien wilde ze zelf ook al wel graag iets anders? Ik kan me voorstellen dat je als presentatrice shownieuws niet als droombaan ofzo ziet.

Volgens haar post op instagram kwam het voor haar in ieder geval onverwachts. Ik kan me voorstellen dat je tijdens je zwangerschapsverlof niet zit te wachten op dit nieuws.

Ah ok dan is het wel sneu ja!

Wow ook echt tijdens haar verlof, netjes hoor Talpa :woman_facepalming:t3:

19 likes

Precies hoe ik Talpa ken.

9 likes

Ik weet echt niet wat het is, maar ik ben zó allergisch voor haar. Terwijl ik haar eigenlijk alleen ‘ken’ van haar tijd bij boulevard. Maar goed, zeker heel lullig dit.

3 likes

Shit net een paar maandjes weg daar, is m’n oude werkplekkie
 wij kregen daar inderdaad vaak mensen die behandeld waren in bergman en vervolgens complicaties hadden.

1 like

https://www.linda.nl/nieuws/verwarring-interview-andc-naamgenoot-wendy-van-dijk/?utm_source=Instagram&utm_medium=Story&utm_campaign=Bekend

Welke FF’er loopt stage bij &C? :sweat_smile:

32 likes

Hahaha huh?? Ik zal wel dom zijn maar snap dit niet zo goed? Ze hebben een random persoon geĂŻnterviewd en die heet TOEVALLIG ook Wendy van Dijk? En noemen ze met naam en toenaam?

Hahaha ja. Ik denk echt dat dit niet geheel toevallig is.

1 like

Haha Wendy had volgens mij wel eens een foto gemaakt met 25 andere Wendy van Dijks

Edit: https://panorama.nl/entertainment/wendy-van-dijk-ontmoet-25-naamgenoten

Krijg echt een beetje een nare smaak van die John de Mol. Volgens mij is dat echt niet zo’n sympathieke man.
Van wat ik dan hoor uit verhalen. Ken de beste man natuurlijk niet persoonlijk.

6 likes

Wow Kendall als Kylie is precies Monica Geuze hahaha

Lol ik had de titel niet gelezen en dacht HUH is dit die moeder? HUH IS DIT KOURTNEY DIT IS TOCH KIM

1 like

Hmmm
 per ongeluk of had Chantal stiekem nog Wendy willen terugpakken na het liken van die lelijke tweets over Chantal?

15 likes