FF Boulevard #2

Ja vond die zin ook misplaatst :joy:

1 like

Ze doet met denken aan die poppetjes op fietsen met witte maskers met rode cirkels uit die ene horror film. Geen idee hoe die heet, maar die hebben ook die enge wangetjes, haha

7 likes

Uit Saw? Ja, dat! Jammer dat gewoon oud worden en er oud uitzien niet meer in is tegenwoordig.

2 likes

Huh wow dit lijkt een compleet ander persoon

2 likes

OMG, jaaa die film! Ja, zonde he! Gewoon lekker laten rollen die rimpels!

1 like

Nee, nachtmerries van de plaaggeest gehad. Om te huilen!

2 likes

Huh maar dit moet toch wel fotoshop zijn? Het gaat echt in een keer van superglad naar rimpels bij haar oog

10 likes

Ze hebben haar vervangen door een hagedis! :scream:

10 likes

Haha ja dit is wat ik meteen dacht.

3 likes

heeft ook te lang geduurd vind ik na haar affaire. Dat was zij toch die een affaire had met een ander en vervolgens ging hij haar stalken?

Ik weet bijna zeker dat die stukjes zijn gephotoshopt. Als je die foto op groot scherm bekijkt dan zie je typische retouch foutjes. En het ziet er gewoon heel raar uit natuurlijk

1 like

Hmm ze heeft in 2016 ook al prominente jukbeenderen. Is ze niet gewoon wat afgevallen waardoor haar jukbeenderen nóg meer opvallen? De onderkant van haar gezicht lijkt wat slanker.

Of heeft ze niet een correctie van overhangende oogleden gehad waardoor haar ogen groter lijken? Ik ken wel meer dames van 50+ die dat hebben laten doen

3 likes

Daar worden je wangen niet gladder van

Nee maar ik vind haar wangen ook niet anders eigenlijk, wel haar ogen

Ik vind het toch best heftig? Ze zullen toch niet voor niks 3 operaties in korte tijd doen? Weet dat de dokters hier sceptisch waren, maar het lijkt me toch wat ernstiger dan aanstelleritus.

6 likes

Het is meer hoe hij in het begin de media opzocht over de ontsteking. Als hij gewoon op Insta had gezegd dat hij even afwezig zou zijn had niemand er moeilijk over gedaan. En de kliniekspon was ook niet echt handig/charmant

1 like

Ik denk dat hij het juist op de sociale zet omdat hij optredens moest afzeggen.

Dr manier waarop ben ik ook geen fan van.

1 like

Ja ik las dat hij een PICC-lijn gekregen had voor antibiotica. Dat is een catheter in een bloedvat, en die krijg je echt niet zomaar. Dus ik denk dat het misschien ook wel wat serieuzer is dan men denkt. Ik ben ook wel allergisch voor zijn wat dramatische manier van doen, maar ik denk dat het wel een serieuze medische situatie is.

2 likes

Er is anders toch echt meerdere malen door meerdere mensen gezegd dat het allemaal niets voorstelde.

Ik vond dat toen al zeer kwalijk. Je kan hem een drama queen eerste klas vinden, maar je kan gewoon niet oordelen over een medische probleem en dat lekker gaan zitten downplayen.

1 like