Ik zeg niet dat het niet erg was
Haaha bij 2:08
Het zal voor Kelly en haar man John Ewbank een drukke bedoening worden om het werk en twee kinderen te combineren. âTeamwork, omaâs, oppas, schooltje en héél goed plannenâ, zijn enkele van de hulpmiddelen die het stel zal gaan inzetten. Over een eventuele nanny is Kelly iets minder enthousiast. âSchema technisch zouden we zeker een nanny kunnen gebruiken, maar ik vind het vooralsnog een te grote inbreuk op onze privacy en onze rol als ouders.â Bron: boulevard
Bah schooltje. Dat zegt ze zoooo vaak. Het is gewoon dagopvang/speelleergroep/een peutergroep. Vind het zo neerbuigend klinken voor alle pedagogisch medewerkers (zelf ook geweest).
Fred zân gedrag is een ontsteking.
Ik vond kourtney die kim deed zo grappig, die I have 7 stylists who dress me in leggings and sweatpants
Oh man.
Ik ken haar vriendin en het is echt een naar mens. Toen ik met een mannelijke ex van haar aan het daten was heeft ze echt extreem lelijke en petty shit uitgehaald (van fietsbanden leksteken tot me iets te lang onder water duwen âvoor de grapâ tijdens een nachtelijke zwempartij met een grote groep, zodoende heb ik nog altijd een near death ervaring van bijna verdrinken in fucking Kopenhagen).
Dat is zoân 8 jaar geleden maar inmiddels is ze geen haar beter helaas, ik vind het jammer want Ryanne, die ik overigens niet supergoed ken hoor, is echt leuk.
Typisch zoân situatie dat je je afvraagt hoe iemand verblindt door liefde niet de ware aard van hun vlam kan zien. Ik hoopte eerlijk gezegd dat ze al weer uit elkaar zouden zijn.
Omg wat. Ik vind haar altijd zo leuk overkomen.
*Oh sorry je bedoelt de vriendin.
Nu ben ik heel benieuwd wie haar vriendin is.
En ik hoop van harte dat ze lief voor Ryanne is!
Ik zei ook niet dat jij dat zei. Ik zei dat veel mensen dat wel hebben gezegd en dat het commentaar over de daadwerkelijke aandoening ging.
Wow, shit. Als ze nog steeds een kreng is, dan maakt liefde echt blind ja . Of Rianne is er nog niet achter, dat kan ook. Wat heb je toen gedaan? Hoe is iemand onder water houden een grap?
Hou van haar, hahaha!
Ben nu wel heel benieuwd hoe die vriendin heet
Fred heeft speciaal een nieuw dekbed gekregen in het ziekenhuis en een kerstboom.
Vreselijk.
Hij zit niet meer in ~bergman clinics~ maar in het Amphia in Breda (stond op de ziekenhuis ipad). Dus wel een âgewoonâ ziekenhuis aangezien hij waarschijnlijk antibiotica intraveneus moet of iets anders wat ze in de o zo goede prive kliniek niet hebben ;).
Het contract van Shelly Sterk bij Shownieuws is gedurende haar zwangerschapsverlof niet verlengd. Vind het wel heel rot voor haar! Hoop dat we haar snel ergens anders kunnen bewonderen. Vind het een leuke presentatrice
Maar misschien wilde ze zelf ook al wel graag iets anders? Ik kan me voorstellen dat je als presentatrice shownieuws niet als droombaan ofzo ziet.
Volgens haar post op instagram kwam het voor haar in ieder geval onverwachts. Ik kan me voorstellen dat je tijdens je zwangerschapsverlof niet zit te wachten op dit nieuws.
Ah ok dan is het wel sneu ja!
Wow ook echt tijdens haar verlof, netjes hoor Talpa