Nee nee nee ze moet met Enzo
Jeetje wat een reacties. Ik vind haar buik best slank? Ze houdt hem gewoon niet in, wat alle andere mensen op Instagram wel doen.
Nou, ik interpreer ben je zwanger ook als nieuwsgierigheid, Dee heeft echt een jonge groep volgers die volgens mij ontzettend meeleven juist, neemt niet weg dat het geen kwaad kan om te zeggen dat zo’n vraag not done is natuurlijk
Nou ze krijgt ook heel veel comments met commentaar op haar lichaam, dus ik denk echt niet dat al deze comments oprecht zijn bedoeld.
Ja dat geloof ik ook wel meteen, het lijkt me lastig om altijd maar zo veel commentaar te krijgen op je uiterlijk
Jezus ze is super slank
wtf
Ik vraag me echt af of ik dan naar een andere Dee aan het kijken ben, want ik vind haar echt nog steeds insta-slank!
Ja dit dacht ik dus ook. Die piepjonge volgers vragen zich dat wellicht af puur uit nieuwsgierigheid en niet per se om te bodyshamen. En ja ze heeft een prima lichaam.
Maar ook jongere volgers mogen geleerd worden dat zo’n vraag niet netjes is.
We hebben het geschopt tot het verhaal van M.arjan J.onkman jongens, proef de fame @anon45507601
Op de een of andere manier trek ik deze meid echt heel slecht, en ze is de laatste dagen echt steeds in het ‘nieuws’.
maarja misschien ben ik ook wel gewoon jaloers hoor
nou echt precies dit haha. ik vind haar op de een of andere manier ook echt heel irritant maar kan er niet precies de vinger op leggen waarom
Hahaha ja dat vond ik ook al irritant.
Maar daarnaast is ze ook nogeens uitgeroepen tot WAG van het jaar door FHM dus dat kwam ook nog voorbij
Ze zijn volgens mij wel al 10000 jaar bij elkaar, sinds ze nog lekker aan het puberen waren en hij nog alles behalve een bekende voetballer was, dus dat vind ik wel voor hen pleiten
Ah zo, ja dat snap ik wel
Vind dat zo’n griezel
Hij had toch een relatie met iemand in Amerika.
Nou nou zo hoef je dr ook weer niet te noemen toch