Jezus ze is super slank
wtf
Ik vraag me echt af of ik dan naar een andere Dee aan het kijken ben, want ik vind haar echt nog steeds insta-slank!
Ja dit dacht ik dus ook. Die piepjonge volgers vragen zich dat wellicht af puur uit nieuwsgierigheid en niet per se om te bodyshamen. En ja ze heeft een prima lichaam.
Maar ook jongere volgers mogen geleerd worden dat zoân vraag niet netjes is.
We hebben het geschopt tot het verhaal van M.arjan J.onkman jongens, proef de fame @anon45507601
Hahaha ja, ik voel me ook een beetje ~beroemd~ nu
Nah geen url.
Er zijn teveel zoekresultaten op haar naam om dit forum te tonen. Misschien een volger doorgestuurd?
Op de een of andere manier trek ik deze meid echt heel slecht, en ze is de laatste dagen echt steeds in het ânieuwsâ.
maarja misschien ben ik ook wel gewoon jaloers hoor
nou echt precies dit haha. ik vind haar op de een of andere manier ook echt heel irritant maar kan er niet precies de vinger op leggen waarom
Hahaha ja dat vond ik ook al irritant.
Maar daarnaast is ze ook nogeens uitgeroepen tot WAG van het jaar door FHM dus dat kwam ook nog voorbij
Ze zijn volgens mij wel al 10000 jaar bij elkaar, sinds ze nog lekker aan het puberen waren en hij nog alles behalve een bekende voetballer was, dus dat vind ik wel voor hen pleiten
Ah zo, ja dat snap ik wel
Vind dat zoân griezel
Hij had toch een relatie met iemand in Amerika.
Nou nou zo hoef je dr ook weer niet te noemen toch
Het was een grapje he, volgende keer zet ik er een smiley bij
Ik wilde net zeggen, volgens mij was dit lollig bedoeld ik moest namelijk heel hard lachen hahaha