Ik zie ook steeds dit soort artikelen voorbijkomen en dan denk ik waarom? Blijkbaar worden voetbalvrouwen vaak geïnterviewd enz. maar het is toch helemaal niet boeiend om te lezen over de vriendin van, en ook niet voor haar om alleen te komen iets vertellen omdat haar vriend voetballer is. Snap dus ook niet echt waarom je dan zou meedoen met dat soort gedoe als het toch niet echt om jou gaat, want dan ben je ook juist alleen maar de voetbalvrouw
Haha nou nou @littlenumbers maakte toch geen gemene opmerking? Of heb ik iets gemist? Zonder komma kon je het natuurlijk ook interpreteren als 19 jaar oudere k*t.
Ik heb ook weer gelachen, thx @littlenumbers
Hadden jullie Britney Spears’ insta post van net ook gezien? Hij is nu weer verwijderd.
Ze vertelde (met uitgelopen make up en verschrikkelijk haar) dat ze echt wel zelf dingen post op Instagram en dat we de rest niet moeten geloven. En een filmpje waarop ze op een balkon catwalk loopjes doet op Man Down van Rihanna.
Beetje vreemd allemaal, hopelijk gaat het snel weer de goede kant op…
Edit, de video is opnieuw gepost
Ik vind haar make-up niet uitgelopen. Haar haar is met die extensions de laatste jaren al niet mooi. En d’r filmpjes zijn altijd vrij awkward Still love her!
Nou ja, uitgelopen is misschien niet het goede woord maar ze is wel enthousiast geweest met het oogpotlood.
Ja, i love her too daarom hoop ik dat het toch wat beter met haar gaat dan wat afgelopen tijd lijkt. Een paar jaar geleden was ze toch heel anders op insta, kwam ze veel vrolijker en gelukkiger over.
Vind haar make up (en haar) de laatste jaren altijd al een beetje groezelig denk dat @syntagma dat miss bedoelt?
Hetzelfde eigenlijk met haar kleding, die oogt zo goedkoop ofzo?
En de filmpjes zijn altijd zo raar, maar vind ze wel oprecht op de een of andere manier? Idk, love it too
Ja een beetje smoezelig, dat vind ik ook wel!
Ik kan soms echt pijn in mn maag hebben voor Britney. Vind haar echt zo zielig
Zij werd echt beroemd in een tijd dat beroemd gelijk HYPER beroemd is en je voor iedere scheet in de roddelbladen komt. Zij is zooo beschadigd door de faam. Vond dat hele fiasco met dr haar scheren ook zo pijnlijk, en vooral dat het zo hilarisch werd bezien door de media.
Ik vind het ook echt sneu voor Britney. Hopelijk krijgt ze de juiste hulp en komt ze er sterker uit.
Ja, dit hoop ik ook. Ze heeft al veel meegemaakt en de verhalen van afgelopen tijd zijn ook niet leuk. En dan heeft ze natuurlijk ook nog haar kinderen.
ahh ja heel mooi! Zij speelt ook in the B from apartment 23, echt zo’n heerlijke slechte serie. Jammer dat er maar 1 seizoen van is haha.
https://www.ad.nl/show/wesley-en-yolanthe-van-verzoening-geen-sprake~a24e38c38/
Toch niet blijkbaar
Oja 2 idd!
Ik had een keer op nu.nl iets aangezet blijkbaar, waardoor ik alle updates over Barbie/Samantha kreeg. Ik snapte er echt maanden niets van: waarom was zij steeds een pushbericht. Per ongeluk zelf zo ingesteld…
Ik denk wel dat er echt iets aan de hand is. Zo sneu.
Volgens mij hebben wij dezelfde telefoon en dat heb ik de laatste tijd ook! Laatst toch keer hetzelfde bericht dat Huawei op de zwarte lijst staat in de VS, ik dacht echt jahaaa nu weet ik het wel jongens
Was dit al voorbij gekomen?
Hehe eindelijk bevestigd, had het al alle schijn van
Zooooo leuk