FF Boulevard #2

Oh dus toch haha

Ik had een verhaal getypt over dr neus laten doen blabla. Maar het is dus d’r zusje en die heeft zo te zien wel/ook (?) d’r neus laten doen haha!

4 likes

Ze zegt net bij Boulevard dat t wel te maken heeft met de dood van haar ex (oude vriend) en beseft zich daardoor dat ze tijd voor zichzelf nodig heeft ofzoiets.

Om dit soort nieuws is Telegraaf mijn guilty pleasure

19 likes

De Posjes zijn uit elkaar.

6 likes

Wie?

1 like

Neeeeeeeeee

I’m not surprised tho

De familie Pos. Dus

Ahh wat sneu! Al het tweede koppel van de serie… (ook een koppel uit.het tweede seizoen).

Edit: Ik zie dat mensen op hun instagram reageren met teksten zoals 'belachelijk, zo zie je wel weer hoe nep social media is 'en ā€˜jullie hebben alle schijn opgehouden’-.

Heel vreemd. Er zijn ook mensen die denken dat het om een grap gaat ivm de recente verhuizing en verbouwing.

Ik wel, vond ze wel bij elkaar passen :thinking:
@Kees wie van het tweede seizoen?

Jasper en Jessica. Zij hebben volgensmij al een tijdje een time out

Het is natuurlijk ook ontzettend heftig. Zomaar ergens anders proberen te aarden, met je gezin, geen werk… Ik vind het nogal wat

Ja precies, dat blijkt maar weer :frowning: .

Ik hen ook het idee dat het een (flauw) grapje is van de Posjes. Toen ze naar NL zijn gekomen, hebben ze het besloten, maar ze hebben nog wel samen een huis gekocht en op Instagramstories en foto’s hebben ze het nog erg leuk de laatste tijd.

Ik heb gewoon nog hoop. Love de Posjes.

Het kind van lil kleine is geboren! Nog geen naam bekend

5 likes

Ik hoop het inderdaad!

1 like

Als ik op zijn insta kijk stond hij 2 uur geleden nog op het podium?! :scream:

Classy post ook als je net vader geworden bent

(Sorry ik ben niet zo’n fan van hem haha)

19 likes

Welke story precies? Ik zie het niet :upside_down_face:

Hij heeft het op het podium bekend gemaakt, dus denk niet dat er stories van zijn

Hij zal dan ook wel niet bij de bevalling geweest zijn?