FF Boulevard #2

Ze is gister bevallen.

1 like

Ahhh eindelijk haar maagje vrij!

94 likes

Oh omdat je zei ā€˜daar heeft hij het bekend gemaakt!’ Dacht ik dat je op z’n insta bedoelde maar dat zeg je helemaal niet :grin:

Heel bijzonder dat je in deze periode concerten gaat boeken als je vrouw op knappen staat.
De placenta is er amper uit en hij staat alweer te feesten…

5 likes

Is zijn werk toch ook?

4 likes

Na amper 24 uur aan de andere kant van het land? Ik zou er als zijn vrouw zijnde voor bedanken.

3 likes

Hij staat te werken toch? Dat kind en die horloges moeten ergens van betaald worden.

11 likes

Grey Goose op de kraamvisite

11 likes

Ik ging naar aanleiding hiervan even op onderzoek uit want ik heb beide seizoenen fanatiek gevolgd en op de Facebook van de familie Beerens staat een hele post over Moederdag waarin gesproken wordt over een stiefmoeder en bonusbroertjes. Lijkt er dus op dat de breuk definitief is en er voor Jasper dus zelfs al iemand nieuws in beeld is.

2 likes

:cold_sweat: That escalated quickly

2 likes

Ik heb geen idee waar het over gaat maar wel het idee dat bij bonusbroertjes ook een liefmoeder hoort :face_vomiting:

8 likes

De Posjes gaan niet echt uit elkaar.
Het gaat niet om hun eigen relatie maar een zakelijke relatie. :woman_shrugging:t3:

3 likes

Wauw, hele slechte grap dit…

Ik heb net de story bekeken van lil kleine, maar ik heb het niet gezien. Ik vind hem wel een dotje :slight_smile:

Dat meen je… Kom ik aan met m’n nieuwtje. Eindelijk iets te melden hier sjoooooongejongejongejonge

11 likes

Daar was ik bijšŸ™‹šŸ½ā€ā™€ļø #lifegoals

Dat laatste is een grapje. Ik was er wel echt bij, was op 7th sunday

7 likes

Ken die hele familie Pos niet, zijn zij een YouTube familie met wijnhandel?
Die kindjes zijn wel rgk haha

22 likes

Heb ook nog nooit van ze gehoord!

4 likes

Ze ziet er idd wel slecht uit zeg. :hushed:

Oh nooit gelezen maar ik lees sowieso nooit wat over haar. Ik kreeg dit als een pushmelding. Ze is wel altijd aan de magere kant geweest volgens mij ja.