Neeee! Die Chantal duikt al elke keer op als ik überhaupt de tv aanzet. Zij zit echt aan haar limiet. Paul de Leeuw daarintegen vind ik een prima idee.
Ik ben geen fan van Ivo Niehe, integendeel, maar hij lijkt mij wel een goede voor het songfestival. Puur omdat hij, volgens mij, als enige van de ‘kandidaten’ ook Frans spreekt.
Humberto lijkt weer een minnares te hebben. Heftig voor zijn vrouw als dit waar blijkt te zijn. Vergeef je je man zijn affaire waar heel Nederland vanaf weet…naait hij nu een 25jarige🖕
Ik hoop voor hen dat het niet waar is. Zijn “minnares” ontkent het niet iig…
Wat een vage reactie. Zeg dan gewoon niks en doe een Dionne. Het zou me overigens wel tegenvallen als dit waar is.
Ja hierdoor heb ik het idee dat ze het gewoon toegeeft
En ze maakt vooral paardenfoto’s ew
Ze lijkt wel veel ouder dan 25!
Teun Kuilboer heeft een iemienie rolletje in de The Missing. Man man blijf het zeggen, maar zelfs met vet haar wat een aantrekkingskracht joh
Waarom zou je het tegenvallen? Het verbaast me juist dat er niet van meer vrouwen wat naar buiten is gekomen.
Waarom?
Bij een stage was er ooit 1 van mijn collega’s te gast bij zijn programma. Ik deelde met haar een kantoor en dan belde hij ook een paar keer om haar uit eten te vragen (zij had ook een vriend). Gok dat zij ook niet de enige was, enorme flirt is het volgens mij.
Oei
Ow? Umberto dus?
Ik had hem anders/trouwer ingeschat!
Beetje lullig om mijn bron te noemen maar weten jullie nog 2 jaar geleden mijn roddels? Ook om mijzelf een beetje vaag te houden. Of weten jullie nog een bepaald programma, stond een vijf in het programma en de presentator vinden veel forumleden leuk? Even vaag puzzelen.
Hij zei dat Dionne niet zijn eerste affaire was dus ik geloof dat dit ook waar is.
Dionne heeft een affaire gehad met een bekende presentator? Met Humberto Tan?
Ja, ik ook, maar er zit toch vaak een verschil tussen het imago wat iemand wil neerzetten en de persoon zelf. Zal overigens verder een prima vent zijn, want an sich gaat dit ons helemaal niet zo aan natuurlijk. Buiten de huwelijksboot pissen doet op zich niks af aan zijn presentatieskills.
Whoa het lijkt net alsof haar hoofd erop gefotoshopt is!
Ik ben het hier zo niet mee eens. Ik vind dan ook echt dat er mega overdreven gereageerd wordt op Lil Kleine.
Het kind komt in jouw leven hè.
Ik had vroeger een gezin waarbij ik eens in de twee weken oppaste en zij gingen dan uit. Daarnaast ken ik een aantal mensen die hun kinderen gewoon naar van alles meenemen (feestjes e.d. en dan slapen ze daar gewoon in bed).
Als je het kunt en als het lukt met je kind dan moet je dat toch lekker kunnen doen. Zou niet weten waarom je bepaalde dingen per se zou moeten ‘opgeven’ tenzij je dat zelf wilt of tenzij je merkt dat dat niet gaat met je kind.
‘Je leven in het teken stellen van je kind’… als het niet hoeft, waarom dan in godsnaam?
*overigens is een kind krijgen uiteraard nogal wat dus ik snap dat voor veel mensen automatisch geldt dat hun leven in het teken staat van hun kind, maar als dat niet hoeft ga dan lekker uit zou ik zeggen. Ik ken ook iemand met kinderen rond de 10 die nog nooit ergens hebben gelogeerd. Wat doe je jezelf aan denk ik dan.