FF Boulevard #2

Hé hallo je hebt als ouder ook me time nodig hè

Maar Lil heeft toch zo veel geld dat hij die optredens rustig even voorbij kan laten gaan? Dat vind ik er zo onlogisch aan. Als hij nou wat minder geld had verscheurd was Jaimie nu niet alleen.

7 likes

Het is gewoon echt nog een Lil Kleine. Haha, vind dit echt onvolwassen pubergedrag. Maar goed, ieder zijn ding!

8 likes

Ik vind dit zo ongemakkelijk, ik kan er niet naar kijken dus ik ben gestopt bij zijn excuses

7 likes

Tuurlijk is wat hij niet gedaan een doodszonde dus dat voorop gesteld, geloof ik z’n excuses niet zo.
Laatst kwam z’n huiliebuilie nummer uit waarin vooral hij slachtoffer was. Denk dat iemand in z’n team toen wel zei: Dotan, dit moeten we anders doen.

Maar je dan door Domien laten interviewen die ongeveer zo kritisch is als een kleuter…

6 likes

Wat een droogkloot en ik vind ook dat hij sommige dingen vrij ontwijkend beschrijft. “Ja dat kwam uit mij” ofzo. Zeg gewoon: ja dat heb ik gedaan inderdaad

Echt, met drank en sigaretten, hoe weet je dat?

Waarom krijgen dit soort mensen kinderen echt. Hier zullen anderen misschien anders over denken, maar ik vind persoonlijk dat bij het krijgen van kinderen ook behoort dat je bepaalde dingen zult moeten opgeven in het belang van het kind. Tuurlijk moet je als ouder af en toe even lekker een avondje iets anders doen dan tussen de luiers zitten, maar dit is wel weer andere uiterste. Je hebt dat kind niet ‘voor de heb’, je had het ook niet kunnen krijgen, het is een keuze.
Ondertussen zijn er kinderloze stellen (hetero en homo) die dolgraag hun leven in teken willen stellen van een kind maar eerst door 100.000 brandende hoepels moeten springen (en ook dat vind ik goed, maar het maakt het contrast wel schrijnend).

19 likes

Chantal Janzen en Paul de Leeuw alsjeblieft

1 like

Neeee! Die Chantal duikt al elke keer op als ik überhaupt de tv aanzet. Zij zit echt aan haar limiet. Paul de Leeuw daarintegen vind ik een prima idee.

7 likes

Ik ben geen fan van Ivo Niehe, integendeel, maar hij lijkt mij wel een goede voor het songfestival. Puur omdat hij, volgens mij, als enige van de ‘kandidaten’ ook Frans spreekt.

2 likes

Humberto lijkt weer een minnares te hebben. Heftig voor zijn vrouw als dit waar blijkt te zijn. Vergeef je je man zijn affaire waar heel Nederland vanaf weet…naait hij nu een 25jarige🖕
Ik hoop voor hen dat het niet waar is. Zijn “minnares” ontkent het niet iig…

2 likes

Wat een vage reactie. Zeg dan gewoon niks en doe een Dionne. Het zou me overigens wel tegenvallen als dit waar is. :pensive:

9 likes

Ja hierdoor heb ik het idee dat ze het gewoon toegeeft :thinking:

5 likes

En ze maakt vooral paardenfoto’s ew

8 likes

Ze lijkt wel veel ouder dan 25!

4 likes

Teun Kuilboer heeft een iemienie rolletje in de The Missing. Man man blijf het zeggen, maar zelfs met vet haar wat een aantrekkingskracht joh :joy:

9 likes

Waarom zou je het tegenvallen? Het verbaast me juist dat er niet van meer vrouwen wat naar buiten is gekomen.

Waarom?

Bij een stage was er ooit 1 van mijn collega’s te gast bij zijn programma. Ik deelde met haar een kantoor en dan belde hij ook een paar keer om haar uit eten te vragen (zij had ook een vriend). Gok dat zij ook niet de enige was, enorme flirt is het volgens mij.

6 likes