FF Boulevard #2

Die laatste zin ook… ‘En over de mogelijk schadelijke gevolgen zit hij vooralsnog niet in. “Dat zie ik dan wel. Nu vond ik het een goed idee en een interessante ingreep.”’

Sure, man.

8 likes

Waarom is hier aandacht voor?

Waarom mag dit op youtube?

Ik word hier zo verdrietig van

5 likes

Ik ben soms echt verbaasd over wat voor ingrepen er worden goedgekeurd door artsen.

4 likes

“Dat zie ik dan wel.”

:joy:

De intelligentie straalt er wel vanaf.

16 likes

de arts was helaas nog niet in staat wat extra hersencellen toe te voegen, dan maar een sixpack.

5 likes

Haha los van het domme ben ik ook verbaasd dat hij dus denkt dat dit er natuurlijk uit gaat zien? Zelfs als de ingreep perfect uitpakt, dan nog zal het er belachelijk uit zien, omdat je om een sixpack te krijgen een onwijs laag vetpercentage moet hebben en zijn lichaam heeft dat totaal niet, dus zelfs dan zal het een vreemd effect geven lijkt me.

Maar echt, het gaat veel te ver tegenwoordig met al die cosmetische ingegrepen.

10 likes

Hell hath no fury like a man op zijn pik getrapt

2 likes

78 likes

https://www.ad.nl/show/miljuschka-witzenhausen-opmerkingen-over-mijn-onderkin-komen-hard-aan~ae5b2658/

hoe durft iemand dit over Miljuschka te zeggen.

1 like

nee man, en nu gaat ze op dieet.

moet ze natuurlijk helemaal lekker zelf weten, maar Miljuschka=cheesecake. love it!

Het is trouwens Yono Kasper Muller Cabau geworden!

6 likes

Ruud de Wild en Olcay Gulsen zijn blijkbaar een setje… wist ik niet. Of is het hier al besproken?:see_no_evil:

Ik vind hem zo smoezelig.

3 likes

Dit nieuwtje liet mij gisteren keihard omg’en toen een collega van mij aangaf niet te weten wie Yoko Ono was en ze is 26. (Via Yono kwamen we op Yoko Ono)

En toen die naam in eerste instantie op werk werd geroepen verstond ik geen Yono maar Yolo. Moest lachen en toen ging ik nadenken over yolo als hippe 2019 naam en dacht ik dat iemand vast ook zo zou heten omdat pappa en mamma zweverig zijn en hebben bedacht dat je als mens veelal ook once leeft (tenzij reanimatie oid). Tot zover mijn hersenkronkels bij dit nieuwtje.

7 likes

Hahahahah ze bestaan echt

1 like

Ik zag eens een plaatje van iemand die Jesu Christo Hitler Zeppelin heet

5 likes

Die zal vast uitkomstig zijn uit een land waar de tweede Wereldoorlog niet heeft huisgehouden gok ik.

2 likes

Ja, of het is nep. Ik kan me haast niet voorstellen dat je je kind Hitler mag noemen als voorna(a)m(en)

Ik zie deze juist passeren. Vraag me af of het waar is, vind het nergens anders terug.

1 like

Dit staat ook al weken op blindgossip, die het vaak wel bij het rechte eind hebben. Vind het wel echt een bizarre roddel.

Wel fijn voor Meghan, deze blixemafleider haha

1 like