FF Boulevard #2

Oke, waarschijnlijk een grammar nazi opmerking maar ik moest echt even nadenken bij blixemafleider

7 likes

Geen grammarnazi maar spellingnazi :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat dus, haha

Jaaaaa heb ik ook. :laughing:

1 like

O dit verbaasd me echt helemaal niks. Wel tof dat je daar was

1 like

Iedereen in het koningshuis rookt toch? Beatrix toch ook?

3 likes

Die had ik niet aan zien komen

18 likes

Jaaa!

1 like

Deden zij niet ooit allebei mee aan zo’n MTV programma waarin ze moesten daten met anderen maar ze vonden eigenlijk elkaar leuk haha?

1 like

Wat zou Aaron hiervan vinden!!!

4 likes

Marnie the natural beauty with real hair and boobs!

18 likes

Hahah boeien wat ie er van vindt. Hij heeft toch allang 100 andere vriendinnen.

Jaaa de grap was dat ze altijd veel te drama waren met zo 2. Heb veel te veel afleveringen van Geordie Shore gezien

1 like

Haha ja natuurlijk kan Aaron het geen hol schelen, Geordie shore zal altijd mijn guilty pleasure blijven. Aaron had toch ook een tatoeage laten zetten van een of andere snel ingezette castmember? Maarja het is niet dat het opvalt bij hem ofzo.

Die Aaron is zo heet. Tot zover mijn inbreng

10 likes

ik ben nog altijd stiekem verliefd op hem :heart_eyes:

1 like

Dacht heel ff dat dit Martin Garrix was.

2 likes
1 like

Ik blijf me erover verbazen dat er artsen zijn die dit gewoon uitvoeren. Zal wel lekker verdienen.

7 likes

Man man man… Ik snap echt niet dat als je dat zo graag wilt dat het dan teveel gevraagd is om te gaan sporten en gezond te eten. Ook die laatste foto, volgens mij is het zo nep! Die een na laatste foto is hij nog een beetje chubby met sixpack en de laatste foto is hij veel droger en heeft hij zelfs meer borstspieren. Dan moet je toch alsnog spieren opbouwen en een lager vetpercentage krijgen?

2 likes