Uhh wat een vreemd gedrag
https://www.mediacourant.nl/2019/06/idiote-wesley-sneijder-witheet-dreigt-sbs-6-met-boycot/
Dit verhaal? Wtf
Hij klinkt hier echt als een naar, agressief mannetje. Moest wel lachen om dit: Verlinde onthulde dat Sneijders zich zondagnacht als een ongelikte beer heeft gedragen in Utrech
“In een dronken bui is hij op een auto geklommen, die daardoor total loss is verklaard.” Hoe kan een auto nou total loss raken door schade op het dak/voorruit. Vind dit wel echt wat overdreven
Die auto is waarschijnlijk economisch total loss, dat betekent dat de reparatiekosten van de auto hoger zijn dan de geschatte dagwaarde. Als het zo is dan is total loss geen overdreven benaming.
Dat begrip kende ik niet, dan heb je helemaal gelijk!
Ik denk dat de meeste mensen total loss zien als een auto die volledig in de prak ligt en niet meer te repareren is
Hahaha Jezus die reacties. Ik pak er even een bak popcorn bij. Brb
Daar zit wel verschil tussen, economisch total loss en technisch total loss. Mensen denken bij total loss vaak alleen aan technische total loss, waarbij de auto volledig in de prak ligt. Bij economische total loss hoeft de auto niet per se veel schade te hebben.
Iemand had het laatst erover dat die reactoe van de Kardashians gestaged zou kunnen zijn. En ik zag een trailer van de volgende aflevering. En die is volgens mij sowieso gestaged, want daar lijkt Khloe’s neus gedaan en volgens mij is dat pas na die hele gebeurtenis geweest. En d’r haar kon ik niet goed zien, maar leek ook we een pruik ofzo. Die familie zakt steeds verder en verder.
Ik had hier een enige tijd geleden een soort openbaring over, total loss is natuurlijk het verlies dat geleden wordt. Vroegah had ik het in mijn hoofd als total loss = totaal in de prak en allemaal losse stukjes want kapot.
Waarschijnlijk ooit zo bedacht toen ik nog geen Engels kon en altijd zo blijven hangen haha
haha ik had het hier gisteravond nog over met mijn vriend, ik heb dit ook altijd gedacht! Echt zo’n dingen waar je pas laat achter kwam moment.
Of topic gebrabbel
Ik denk ook omdat iedereen het ook echt uitspreekt als totel los = totaal los.
Ik studeer zelfs economie en bedacht me dit echt pas tijdens een college toen werd net natuurlijk wel als loss gebracht
Had toen ff deze
https://gph.is/1glwutT
Omgggg kijk iemand The Hills? Die Stephanie omg. Sowieso de helft lijkt ineens op elkaar zoveel is er gesleuteld aan iedereen
Ik zit echt te genieten.
Ja Omg. Ik herkende haar dus niet. Zo een ander gezicht.
Omg is dat nu op tv???
Edit: yesss, zelden zo blij geweest met de optie Vanaf begin afspelen!
Het gaat echt op exact dezelfde fake ass manier verder. I LOVE IT. Popcorn alles.
Zoo die is idd onherkenbaar
(kan helaas niet kijken nu)
Ik keek eerder naar Made in Chelsea (soort the Hills maar dan in Londen). Daar zat Steph ook een tijdje in, maar toen zag ze er niet zo uit zolas nu. Jemig mens wat heb je jezelf aangedaan?