Maar wat jij wil is nu niet echt belangrijk meer he, je leeft nu enkel nog voor je baby.
Het is gewoon bezorgdheid
Dezelfde mensen die zich zorgen maken over de gezondheid van dikke mensen toch
Ik vind dat ze alle twee gewoon lekker moeten doen wat ze willen en vind reacties op beide onnodig.
Zou wel leuk voor der zijn, ze heeft vorig jaar een miskraam gehad dus denk niet dat het fake zal zijn.
Met die caption doelt ze toch ook op 2 personen? Op de carpool lane mogen alleen auto’s met 2 personen of meer.
Dus denk het wel!
Oh ja dat klopt inderdaad,echt compleet vergeten. Dan zal het inderdaad wel gewoon echt zijn, denk niet dat je als je een miskraam hebt gehad daar snel een grapje over zou maken.
Ja ik zag bij der getagde foto’s ook een foto backstage dus ze is wel echt zwanger ja.
Vraag me echt altijd al af met wie zij een relatie heeft? Heeft zij ooit iets gepost samen met haar vriend/man (?) Of heeft ze geen relatie?
Blijkbaar met hem
Ik weet niet waar ik dit kwijt moet, maar dan maar in dit topic. Make this happen aaaahhh
Ik zou zelf geen goede moeder zijn, daarom begin ik ook niet aan kinderen. En ik vind inderdaad dat andere mensen daar soms ook beter over na zouden moeten denken.
Verder vind ik de reacties op mijn bericht nogal overdreven. Ik zeg alleen (naar aanleiding van alle commotie over Lil Kleine) dat zij zelf ook lekker aan het feesten is. Ik zeg nergens dat zij niet goed voor haar kind zorgt of dat ze nooit meer weg mag.
Wow
Dat is ongeveer de gehele inhoud van het Youtuber/beutyblog topic.
Ik snap geloof ik vaak niet precies waarom de ene wel het hele forum over zich heen krijgt bij een opmerking en anderen met in mijn ogen vergelijkbare inhoud helemaal niet.
Pretty Little Liars!
Uh? Gaat niet zo goed met hem geloof ik als het waar is …
Leuk ook als je je huwelijk nog wilt lijmen en je wordt weer met een andere vrouw gespot.
Is gewoon een standaard persbericht
Vind je dat gewoon? Gewoon dronken gedrag is toch geen auto slopen? Naar mijn mening is gewoon dronken gedrag iets heel anders maarja wat is gewoon