FF Boulevard #2

Ik vind dit echt heftig!

En ook heel deel dat Miljuschka op haar insta linkt.

20 likes

Hahaha ik ook!

Jeetje, het grijpt me naar de keel terwijl ik het lees. Ik weet echt weinig van deze zaak (iets met een steen), maar dit voelt angstaanjagend.

Heb echt onder een steen geleefd maar ik wist niet dat zij de dochter van is? Wat heftig zeg

Edit: ik had alleen wat voorbij zien komen op instagram maar nu ik dat stuk uit de volkskrant lees dekt het woord heftig totaal niet de lading. Kan ook geen ander woord verzinnen, zĂł gruwelijk

1 like

Ik heb onlangs de serie Judas teruggekeken (Videoland) en twee documentaires van John van den Heuvel (ook Videoland). Ik wist daarvoor echt 0,0 van deze zaak maar had blijkbaar ineens (SOG) heel erg de behoefte om me hier in te verdiepen. Echt bizar wat die familie heeft moeten doorstaan!

1 like

Zo hee!! Ik dacht werkelijk waar dat het hillary duff was. Voor de oudere kijkers :joy:; Lizzie mcQuire

3 likes

Wat een belediging voor Hilary :sob::joy:

17 likes

https://www.ad.nl/show/ranking-the-stars-keert-terug-en-verhuist-naar-rtl~abe39e5c/

yesss

14 likes

Jaaaaa, dit programma had bij BNNVara ook nooit zo goed gewerkt zonder Paul de Leeuw.
Ik hoop dat Richard Groenendijk en Patty Brard ook weer meedoen!

5 likes

Ik vond het erg om te lezen dat ze er nu gewoon rekening mee houden dat hij ze iets aan zou kunnen doen. Wat voor voldoening hij er zou uithalen, is mij een raadsel. Erg naĂŻef, I know. Hij kan het zelf niet doen, iemand anders zou het moeten doen en dan denk ik, als je dan ingehuurd wordt voor zoiets, vraag je jezelf niet af of het wel waard is? Ik hoop dat dit overwaait en het slechts nieuws uit juli 2019 blijft.

En dat Mil zo snel mogelijk haar Cheesecake boek uitbrengt.

4 likes

De moorden waar hij nu voor veroordeeld is heeft ie ook niet zelf gepleegd he, maar opdracht toe gegeven. Daarbij zijn er genoeg criminelen die het maar al te graag doen, gezien ze zo tegen Willem opkijken gezien dat één van de grootsten is in die wereld. Er is eerder ook al gebleken dat er criminelen zijn die zichzelf aangeboden hebben om het te doen.

4 likes

Vaak worden de mensen die zoiets doen niet eens gepakt he, die komen over uit een ander land krijgen een smak geld en zijn weer weg.

@Boommm Wel bizar dat mensen zichzelf aanbieden, gekke wereld man.

2 likes

Er zijn echt heel veel criminelen (en ook sommige mensen die in de gevangenis werken blijkbaar, anders lukt zoiets niet) die heeeel graag voor hem zouden willen werken. Voor velen is dat echt een droom.

3 likes

Of last van de vettigheid? Ik weet niet wat ze erin hebben gesmeerd om deze wetlook te creëeren, maar krijg als jeuk als ik ernaar kijk :joy: omg op mezelf, ben echt mn moeder nu :older_woman:t2:

5 likes

Is toch een beetje: Jij maakt mijn leven zuur, ik die van jouw en je omgeving nog veel zuurder.
Daarnaast denk ik ook je “imago” “hoog” houden in die wereld denk ik?

Verder blijf ik me wel verbazen dat dergelijke “filmscenarios” en “beroepen” zich in de echte wereld gebeuren.

1 like

Moest vandaag helpen bij een event waar Romy Monteiro ging optreden en zij is in het echt echt heel leuk eigenlijk! Gewoon zo als ze op tv is, niet verwaand ofzo.

Tot zover mijn bijdrage. Terug naar de studio

7 likes

Jaa echt supermooi inderdaad!

Ahh Romy is mijn girlcrush. Vind alleen haar nieuwe vriend echt raar? Ben benieuwd of dit een blijvertje wordt

Zo je hebt me even onder mijn steen uit getrokken
 dacht dat ze nog verloofd/getrouwd was :sweat_smile:

Deze rtl boulevard omschrijving is wel echt tenenkrommend

2 likes

Whyyyy. Ik zou mezelf nooit zo verlagen dat mijn vriend online zo over me mag praten. Pets op z’n achterhoofd kan ie dan krijgen (als ik daarbij kan).

7 likes