Als fotograaf zijnde met zulke fotos vind ik dat sidebitches al helemaal een beetje verkeerd gekozen. Je hoort zo vaak van die geruchten over fotografen…
Woooooooooooow haha als mijn vriend dat zou zeggen mocht ie ergens anders slapen, wauw.
Ja zij doen dus constant zo ‘lekker gek’ naar elkaar. Ik zou ook echt not amused zijn, en het komt zo niet echt over als een droomman.
Haha wat gek zeg ja! Hij beweegt ook helemaal niks, lijkt wel verlamd ofzo.
De ex vriend van Romy ken ik natuurlijk niet persoonlijk maar ik vond hem zo’n schat. Gewoon rustig en serieus.
Oh noo…
Ugh nee he, nu begint weer alles van voor af aan.
ik ben benieuwd
Ik vind het huis van Mark Ronson echt heel leuk.
Ik vind Mark Ronson echt heel leuk
Edit: vond hem nog leuker toen ik erachter kwam dat hij lang samen geweest is met Rashida Jones
Ik heb dus niks met zijn muziek maar ik vind hem in dit filmpje + zijn interieursmaak heel leuk.
Ik dacht altijd dat hij Brits was, maar hij is blijkbaar alleen in London geboren en in de US opgegroeid. Ik volg hem ook gewoon op insta, hoe kom ik er nu pas achter dat hij geen Brits accent heeft?!
Ik vind hem desondanks nog steeds heel leuk trouwens, maar dat huis is echt hysterisch, ik zou gillend gek worden van al die printjes… Hele mooie elementen (vooral zijn kunst ), maar samen echt too much.
Wat leuk! Ik wist nieteens dat zij samen waren haha
Vind inderdaad ook niks, betwijfel dus dat het waar is. Vind het wel een leuk koppel, alhoewel ik Cara het liefst voor mezelf zou hebben (ondanks dat ik voornamelijk hetero ben)!
Ik vind dit zooo’n leuk koppel. Ik betwijfel wel of de tweet niet gewoon door een fan is verzonnen maar woe weet plaatsen ze er zelf nog over
Zij zijn echt samen, al best een tijdje.
Ohh zo!
Ik heb het gevoel dat Monica in ranking the stars zit. Ze heeft het namelijk meerdere malen over opnames en waarbij ze dan weer hetzelfde aan moet trekken enzo.
Moet je daar juist niet er steeds net iets anders uitzien, omdat ze meerdere afleveringen op een dag opnemen.
Oh ja dat kan ook, nouja we zullen het zien.