FF Boulevard #2

Ik las dit en moest meteen denken aan de posts hier toen hij feestend op Ibiza zat. Verbaast me dus niks, dit bericht.

11 likes

Ugh dit ook echt:

“Hij slaapt en hij eet, en het is aan haar (zijn verloofde Jaimie Vaes, red.) om daaraan te voldoen.”

Snap opzich best dat je een baby niet superspannend vindt (er zijn wel meer mensen die de babytijd niet zo boeiend vinden), maar om het nou in een interview te zeggen en dan ook nog eens dat het de taak is van je vrouw om te zorgen dat ie eet en slaapt? tja.

35 likes

94 likes

Je hebt echt gelijk.

Ik wilde al met mijn comments komen haha (WAT EEN KIND NOG :joy: ) en in het filmpje komt het allemaal iets genuanceerder over.

Mijn vriend vond het allemaal super trouwens. Wij wilden allebei de baby in bad doen, aankleden, verschonen etc. Bijna ruzie :sweat_smile:

6 likes

Wie zijn dit nou weer dan.

1 like

Ik las laatst in een interview over hoe zijn dag eruit zag dat hij verwachtte dat zij ook iedere dag ontbijt voor ‘m maakte. Vond ik ook 
typisch

Als ze dat echt doen dan is Michael ook echt een ontzettende lul dat ie zn vriendinnetje boven de moeder van zn kinderen plaatst en haar toestaat om over de rug van zijn kinderen (/hun moeder) geld en Fame te krijgen.

Dan heb je je prioriteiten echt fout.

19 likes

Precies! En zij heeft toch ook van best dichtbij meegemaakt lijkt me hoe moeilijk Samantha het had, en wat voor invloed dat heeft gehad op de kinderen? En ze is nu toch ook een soort ‘stiefmoeder’ voor die kinderen aangezien die Michael de voogdij heeft.

4 likes

Ik zou hem cornflakes met melk uit mijn tiet voorschotelen

9 likes

Wat de fuck ik kan alleen maar ineenkrimpen van die stemmen van die twee “meiden” / “monsterlijke personen” en wat ze zeggen (zij die Barbie belachelijk willen maken, red.)

En jongens hebben jullie al gezien wat voor kansarme video die ene Fabiola op haar insta heeft gezet, waarin ze daadwerkelijk een flessendop van een fles af twerkt en daarna doet alsof de fles de zoveelste pik in haar leven is door eraan te likken of zo?

Ik zoek de link

Hier issie:

Kunnen we deze wereld nog redden? Ik help mee met de hype nu, maar ik vind dat er een keer een tijdperk moet komen waarin intelligentie gehyped word, ipv dit soort gedrag. Wat IS dit? Wie VERZINT dit? Wie voert dit uit?!?!!!

19 likes

Ik dacht dit gisteren, over die chick met een vriend die op alle foto’s een hand voor zijn mond heeft. Wat gaat er in je om als je op die manier geld wil verdienen? Waarom heb je geen respect voor jezelf?

Wat is dat van die hand? Iets in me zegt dat ik het niet wil weten, but you have my curiosity

1 like

Oja, tuurlijk. My bad. Maar serieus, ik vind het ook leuk om te eten en te wonen en nieuwe schoenen te kunnen kopen, maar ik vraag me oprecht af wat er in die meiden omgaat om deze keuzes te maken. Willen ze dit echt? En waarom dan in godsnaam?

@Twonights ja beetje raar verhaal, op alle foto’s op insta heeft hij of zijn hand voor zn mond of een kapje op of een kopje koffie ervoor ofzo. En toen ging iemand goed speuren en vond een foto waar zijn mond zichtbaar was en er was niks raars te zien ofzo. Zijn verhaal was dat hij onherkenbaar wilde zijn voor politie ??? en zij poseert alleen sexy in bikini oid.

2 likes

Wat een onzin! Iedereen weet toch dat je een balkje voor je ogen moet doen als je onherkenbaar in beeld wilt komen.

9 likes

Misschien is m’n volgende stap wel het opnemen van het nummer ‘Ik ben beter dan Fabiola’

Nee je hebt gelijk, ik had zin om haar gedrag af te branden, maar I took it too far

4 likes

Hahaha ik ga echt zo :worried::woozy_face::joy:

Als je stoel bijna omver klapt als je erop leunt, neem het ff opnieuw op. En dat rokje naar beneden. Ik vind het ergens ook best zielig ofzo? Dit leesvermaak (I’m participating I know). Hoe oud is zij en hoe groot moet die droom zijn om ‘beroemd’ te zijn als je zo diep zakt.

7 likes

Waarom doet ze haar rokje niet omhoog. Daar is het toch een rokje voor.

16 likes

Op basis van dit bericht zou hij zich met zijn visie zo kunnen aansluiten bij Thierry. Wat is dat toch dat het SGP denken zo wordt omarmd. :roll_eyes:

1 like

Precies. Zoveel vragen

Ben er stil van zeg

3 likes