Dan zou ik eerder aan een talentenshow denken zoals the voice ofzo. Daar hebben ze telkens hetzelfde aan en is nu ook bezig. (Maar dat is het vast niet)
Je kan het niet laten om hem wél te maken dus
Ze heeft wel vroeger veel toneel gespeeld. Dus wie weet is ze daar wel heel goed in haha!
Ik zag de foto’s van The Lion King premiere waar Beyoncé samen met haar dochter was maar ik vind het echt bizar hoe dat meisje de jonge en vrouwelijke Jay-Z is, ze lijkt echt precíes op haar vader!
ow maar mama mia wat heeft Beyoncé allemaal in d’r oren hangen
More is more
Ik vind haar behalve de neus juist wel heel erg op beyonce lijken
Echt? Ik zie haar er eigenlijk totaal niet in! Grappig hoe verschillend je dat dan kunt zien
Idd! Vooral haar ogen en mond zijn net als Beyoncé. Ik denk dat het de meesten minder opvalt vanwege haar iets donkerdere huidskleur
Ik vind dat ze op beiden lijkt. Zeker als je een foto van B ziet wanneer ze nog baby was.
Dat geloof ik niet, ze heeft volgens mij gewoon een nieuwe make-up artist nodig, want dit is gewoon misdadig.
Ze heeft wel fillers of iets maar dat heeft ze al jaren.
Ziet er idd niet uit . Ik ben mega fan ( kleine biecht) en zag beelden en dacht wat is er met haar huid aan de hand?
Ze heeft daar echt een mega slechte huid. Close up foto’s laten het wel zien.
Wellicht dat dat er iets mee van doen heeft .
Wat bizar!
Edit: of zou ze dat gedaan hebben om van die gast af te komen? Nog steeds vaag maar dan wel iets begrijpelijker.
Ik denk eerder dat het wel gebeurd is maar dat ze dit nu zegt onder druk van hem… Vind het zo’n enge vent
Volgens mij zijn ze nog samen, dus denk het niet.
Dit. Ook omdat ze daar niks ermee kunnen zolang zij geen verklaring tegen hem aflegt. Raar systeem. Arme kindjes iig, want die heeft ze ook weer terug erdoor.
Oke en wat is er dan wel gebeurd met die hond? Waar is ie?
Ik vind het raar dat nu ineens iedereen zegt dat ze gelogen heeft. Gebrek aan bewijs is geen teken dat iets niet gebeurd is. En wáár is die hond dan.
Ja en het was toch juist zo dat die Kaiser zn vader had gebeld over wat er gebeurd was? Dan zou dat kind ook gelogen moeten hebben