FF Boulevard #2

Ohhh dit is super leuk om te zien, mooi gezin en prachtige dochters!

1 like

Ik heb echt zin in dat Amalia koningin is

36 likes

Waarom? Ik hoop eigenlijk dat we tegen die tijd geen koningshuis meer hebben :see_no_evil:

25 likes

Lijkt me gewoon gezellig, vind haar wel sympathiek overkomen. Heb verder niet echt een mening over het Koningshuis

1 like

Jeetje wat een knap gezin is het toch. Ik vind ze altijd heel gezellig en spontaan over komen.

1 like

Weet je toevallig ook waar die schoenen van zijn?

Helaas niet!

Jammer!

Castañer espradilles!

1 like

Begrijp helemaal wat je zegt, alleen als je naar modellen maten kijkt is 32/34/36 de standaard en vanaf 38/40 alles plussize.

Al vind ik dit persoonlijk totale nonsens en zijn die normen volgens redelijk aan het verschuiven tegenwoordig, FINALLY :-:partying_face:

7 likes

Ik vind op die bikini-foto wel duidelijk te zien dat ze meer maten heeft dan een 36. Denk 40? En dat is dan vergeleken met de meeste standaardmodellen dan dus plussize. Zonder waardeoordeel, het is van mij een constatering want ze ziet een prima uit.

1 like

Je zou de koning zo voorbij lopen haha

56 likes

Haha aah ik weet niet waarom, maar ik vind dat ergens zo sympathiek. Die tassen dragend enzo. Ik vind die familiefoto’s ook echt heel leuk.

28 likes

Love dit dat ze het hebben over de koningin en haar man haha. Willem-Alexander zou ik ook zo voorbij lopen, maar Máxima is zo’n mooie vrouw. Die herken je overal.

107 likes

Ik ook! Zo aandoenlijk met die tassen idd. Heerlijk.

7 likes

Máxima and her husband. :joy: love it.

26 likes

Ik ben zo nieuwsgierig wat ze bij Sephora heeft gekocht!

5 likes

Zo leuk! Lekker Hollands doe maar normaal.

Wat ik wel jammer vind is dat er meteen een sneer naar Meghan wordt gegeven. Willempie en Maxima zouden ‘het niet erg vinden minder privacy te hebben’ in tegenstelling tot Meghan. Terwijl zij in Nederland heel strikt in hun fotomomenten zijn.

13 likes

Had verwacht dat ze naar Griekenland zouden gaan. Maar hun vakantie huis.

En dit was afgelopen woensdag. Nu hebben de meiden ook pas vakantie natuurlijk.

1 like