FF Boulevard #2

“The very talented prime minister” :nauseated_face::nauseated_face:

24 likes

Trump lijdt sowieso al jaren aan de adjectyfus. :face_vomiting:

Ik vind die situatie sowieos heel raar. Zoals jij al zei, die verschillen in behandeling in vergelijking met een witte rapper. Maar ook eerder dat gezeik dat die levensomstandigheden in de gevangenis extreem slecht zou zijn wat niet waar is. Maar ook gewoon dat politici er zo mee bezig zijn en dat mensen in het algemeen nog steeds fan zijn van mensen die vaak gewelddadig zijn. Net zoals vroeger maar nu zijn de rappers wat betreft die aandacht de nieuwe rockers.

Haha pff

Die ASAP wordt vastgehouden omdat hij wordt verdacht van assault, lijkt me helemaal prima dat dat eerst wordt uitgezocht. En wtf ook dat Kanye hem gaat bellen. Wat een grap

2 likes

Maar ze willen A$AP natuurlijk ASAP weer terughebben. Of Trump juist niet, omdat door dit sterrenonderonsje de aandacht eventjes niet uitgaat naar Trump zijn eigen wandaden. Of probeert hij daarmee de zwarte bevolking voor de volgende verkiezingen voor zich te winnen kan die Pence ook Inruilen voor (Kan)Ye. Donald Trump van Huis Wit, breker van diplomatieke banden en beloften, Vader van draken van verkeerde beslissingen en beschermer van christelijke conservatieve waarden en fascistisch en racistisch gedachtegoed.

12 likes

Assault nadat hij op beeld meerdere keren tegen het slachtoffer zegt om hem met rust te laten en hij verder stapt. Die man bleef hem achtervolgen en ja dan kan je los gaan.
Ik zeg niet dat hij gelijk had maar om hem nu al bijna 4 weken vast te houden?

7 likes

Meer omdat de koning zijn nieuwe vliegtuig naar Griekenland heeft gevlogen.

1 like

Superklote natuurlijk dat mensen m achterna blijven lopen, maar dat is toch geen excuus om dan iemand maar helemaal in elkaar te slaan met z’n vieren? Als dat al een reden is… Daarnaast is voorarrest iets heel normaals ten tijde van een onderzoek. Dit mag in NL zelfs 110 dagen duren (16 weken), dus 4 weken is helemaal niet zo lang. Ook dat gezeik dat hij in “inhumane omstandigheden” wordt gehouden. We hebben het hier over Zweden he, hoezo is het drinkwater daar vies :joy:

Echt bizar dat Trump zich hiermee gaat bemoeien omdat die idioot Kanye hem belt. Heeft die vent echt niks beters te doen?

23 likes

nee sorry ik vind niet dat je dan los kan gaan :stuck_out_tongue: en de reden dat hij wordt vastgehouden is omdat ze de kans op vluchten hoog inschatten (op zich redelijk).

10 likes

ik heb er niks van meegekregen dus even los van zijn straf enzo en dat hij vast zit, maar waarom ging die man hem zo zinloos achtervolgen, ook al geeft iemand aan dat diegene moet stoppen? dat is niet alleen superklote dat is gewoon fucking irritant en uitlokken om welke reden? :sweat_smile:
joh iemand in elkaar slaan is absoluut niet goed te praten maar ik vind dat je ook altijd wel wat breder mag kijken naar oorzaak-gevolg.

nogmaals: ik keur niks goed ofzo he haha maar gewoon een gedachtespinsel. want zo zwart wit is het allemaal niet

4 likes

Ja klopt, maar dat zeg ik toch ook? Het is ook rete irritant, maar bel gewoon de politie ofzo of ga van mijn part ff naar je hotel. Het was wel serieus een jochie van 20 ofzo dat hem achterna liep, dat maakt het nog raarder om iemand in elkaar te slaan vind ik. Er zijn zoveel meer oplossingen dan geweld. Ik moet wel zeggen dat ik nergens heb kunnen vinden in hoeverre dat ventje nou in elkaar geslagen was. Wel dat hij iig op de grond lag en nog flink wat beuken kreeg van ASAP (ja sorry hoor ik weiger dat dollarteken)

4 likes

Ik vraag mij af als het zou gaan om iemand die niet bekend was of de reacties hier hetzelfde waren geweest haha. Of mensen dan ook foto’s van het slachtoffer wilde zien etc. en dat mensen dan ook zouden zeggen van ja het is niet goed maar…

Als bekend persoon maak je toch wel vaker vervelende dingen mee (niet dat ik vind dat als je bekend bent dat het een reden is dat mensen achterlijk tegen je mogen doen) en dan weet je toch dat dit niet de manier is hoe je hier mee om moet gaan.

8 likes

Ander nieuws trouwens maar leuk dit!

28 likes

Hier staat een filmpje.

Maar het bleef niet bij een klap, hij gooit hem op de grond en gaat hem slaan en schoppen. En wat ze willen bereiken geen idee aandacht, irritant zijn.
Ik keur dat gedrag van hun ook niet goed maar ik vind niet dat geweld daar nooit een logische en terechte reactie op is en ik vind wat hij doet 10 keer erger.

5 likes

Eerst dacht ik mwuaaa zal wel meevallen, groepje rappers die stoer doen, maar wow dit is wel degelijk uitlokken.

1 like

Ik vind het inderdaad nogal een nondiscussie. Ik kan me voorstellen dat het strafrechtsysteem in Zweden vergelijkbaar is met hier. Hier zijn de eisen voor voorarrest in ieder geval echt niet zo hoog. Dat kan iedereen overkomen. Dus of hij nu wel of niets heeft gedaan, dit is allemaal echt mega overdreven veel ophef. Ik snap niet dat men niet gewoon het onderzoek afwacht. Maar goed, het is Trump.

7 likes

Nou daar ben ik het dus niet mee eens.

5 likes

Ja dat snap ik ook wel hoor. Als het mijn favoriete artiest zou zijn zou ik ook balen. Maar de meeste andere mensen die in voorarrest komen hebben ook banen die ze moeten missen omdat ze in voorarrest zitten.

9 likes

Absoluuuut denk ik er altijd zo over ja :slight_smile:
ik ken heel die rapper(?) niet eens. Dus nee voor mij 0 verschil bekend of onbekend persoon

1 like

Die jongen was echt aan het solliciteren naar een muilpeer.

Als iemand z’n koptelefoon zonder provocatie ineens kapot slaat óp iemands hoofd en dan gaat janken dat diegene zijn hoofd de koptelefoon heeft gesloopt. Nah.

Vervolgens niet weggaan, blijven jennen. Muilpeer toegewezen hoor.

21 likes