Misschien heeft ze zelf iets verklaard daarover en zijn ze het daarom gaan doorzoeken. Maar hoe ik het begreep werd ze met zo’n aantal betrapt op het festival dat het als handel werd beschouwd en dan is het niet zo gek dat ze gaan doorzoeken.
Ja, kan. Misschien horen we wel een keer waarom.
Als je zoveel drugs bij je hebt dan kun je wel een huiszoeking verwachten ja. Politie wil, terecht, weten dan of er meer is.
Ja ik werd vorige maand bij de Zon festival heel goed gefouilleerd, inderdaad ook onder de beugels van mijn beha, maar mijn tasje werd amper bekeken. Ik moest hem open ritsen, maar de vakjes met ritsjes binnenin wilden ze niet eens zien. Ook zo suf haha.
Ik kan zo genieten van mensen die ongeloofwaardige leugens blijven volhouden.
Thanks imanuelle! Top entertainment dit.
Haha we zitten in een roddeltopic, ik heb wel ergere/speculatievere uitspraken over andere onderwerpen voorbij zien komen.
vooralsnog zit ze daar nog.
Bij een kennis van mij stak die vrouw twee vingers onder haar beugel en trok d’r bh naar voren (vrij lomp). Alles viel er uit…
Haar borsten of de drugs?
Barbie, Samantha is zwanger zet ze net op Instagram
Oh jeetje, is ze weer wat opgeknapt eigenlijk? Het is wel te hopen zeg.
Die zag ik niet aankomen.
Oh god…
Wilde dat net hier komen posten! Vind het wel heel heftig. Hopelijk verloopt haar zwangerschap goed en gaat het ook goed met haar…
Eeecht joh.
Hoe lang is zij samen met die Maron eigenlijk?
Oh wow. Ok
Net iets langer dan 5 weken dus🤭
Nee toch
Mocht Imanuelle binnenkort nog spelen in een gevangenisfilm/ of serie (of misschien vervolg van Celblok H), dan heeft ze in ieder geval in de gevangenis al wat ervaring opgedaan voor haar rol…