FF Boulevard #2

Als de drugs nep waren was het geloofwaardiger. Denk ik toch

1 like

Ik lees deze titel echt met zijn stem in mijn hoofd

Edit: ronduit verdacht

18 likes

Zoooo!
Ben benieuwd wat voor straf je hiervoor krijgt? Damn

Hahahahaha, de tyfus, om op een rol voor te bereiden my ass met die hoeveelheden, denken ze echt dat iemand dat gelooft?! (behalve dan blijkbaar de vriend van @ClaireCharlotte :sweat_smile::joy:)

3 likes

Bij het rekenvoorbeeldje krijg je voor het bezit van 10 pillen al 676 euro boete en ze had er 100 haha
en dan de coke ook nog en de ketamine en de mdma. Denk dat de wiet wel meevalt.

1 like

Zoo, wat is die groot al!

1 like

Peter zei dat ze in België iets strenger zijn.

Zou ze niet eerder de bak in gaan?
Geldboete lijkt me misschien wat mild (voor België).

1 like

Ik denk dat ze er niet vanaf komt met een boete hoor gezien de hoeveelheid en aangezien ze het wilde verkopen (volgens dat artikel).

1 like

Hoe denk je ook 100 pillen te kunnen verstoppen voor controle? Ik hoor wel eens dat meiden een paar pillen in hun bh of schoen doen maar 100 jeetje.

Het staat buiten kijf dat dit echt heel dom en ook wel ongeloofwaardig is, maar… Op een of andere manier vind ik 't gewoon zielig voor dr? Ik weet niet waarom ik dat zo sterk voel, maar ergens vind ik 't ook niet bij haar passen ofzo? Maargoed ik vind haar vaak ook wel een leuk persoon dus dat zal wel meehelpen aan m’n gevoel. Ik heb 't gewoon een beetje met dr te doen, hoe stom haar actie ook is.

15 likes

Artiesten en crew mogen niet gefouilleerd worden geloof ik

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Ze heeft een grote mond en is best grof maar ook wel een klein hartje en onzeker denk ik.
Ik denk dat geldproblemen haar hiertoe hebben gedreven.

1 like

Dit lijkt me wel heel wilde speculatie. Of baseer je dit ergens op?

6 likes

Ik ken haar niet persoonlijk maar is dit niet de hoofdreden om drugs te verhandelen? Om (veel) geld te verdienen.

1 like

Ja maar dat hoeft niet te betekenen dat geldproblemen dan de reden zijn. Kan net zo goed zijn dat ze ‘genoeg’ geld heeft maar meer wilde. Of er is een hele andere reden waarom ze dit heeft gedaan.

1 like

Wow is het raar dat ik me verbaas dat ze ook haar AirBnB hebben doorzocht? Wordt dat meteen gedaan als je na fouilleren gesnapt wordt met een paar zakjes ‘spul’?

Ik heb echt pas één keer meegemaakt dat een vrouw me fouilleerde en de rand van mijn beha checkte. Was een beetje apart maar voelde wel alsof het zo hoort. Maar als je een beetje nadenkt en ervaring hebt met festivals dan stop je het toch eerder in je schoenen of onderbroek? Naar mijn idee checken ze dat alleen bij border security ofzo :rofl:

‘paar zakjes spul’?
Vind dit toch wel een hele apotheek moet ik zeggen.

24 likes

Dat lag allemaal in dat huisje toch? Ze had geen 100 pillen op zak

In het artikel op nu.nl wordt het wel echt vermeld alsof ze de hele santenkraam bij zich had en daarnaast nog cocaïne en andere synthetische drugs werden gevonden.

2 likes