FF Boulevard #2

Ja maar dat hoeft niet te betekenen dat geldproblemen dan de reden zijn. Kan net zo goed zijn dat ze ‘genoeg’ geld heeft maar meer wilde. Of er is een hele andere reden waarom ze dit heeft gedaan.

1 like

Wow is het raar dat ik me verbaas dat ze ook haar AirBnB hebben doorzocht? Wordt dat meteen gedaan als je na fouilleren gesnapt wordt met een paar zakjes ‘spul’?

Ik heb echt pas één keer meegemaakt dat een vrouw me fouilleerde en de rand van mijn beha checkte. Was een beetje apart maar voelde wel alsof het zo hoort. Maar als je een beetje nadenkt en ervaring hebt met festivals dan stop je het toch eerder in je schoenen of onderbroek? Naar mijn idee checken ze dat alleen bij border security ofzo :rofl:

‘paar zakjes spul’?
Vind dit toch wel een hele apotheek moet ik zeggen.

24 likes

Dat lag allemaal in dat huisje toch? Ze had geen 100 pillen op zak

In het artikel op nu.nl wordt het wel echt vermeld alsof ze de hele santenkraam bij zich had en daarnaast nog cocaïne en andere synthetische drugs werden gevonden.

2 likes

Misschien heeft ze zelf iets verklaard daarover en zijn ze het daarom gaan doorzoeken. Maar hoe ik het begreep werd ze met zo’n aantal betrapt op het festival dat het als handel werd beschouwd en dan is het niet zo gek dat ze gaan doorzoeken.

Ja, kan. Misschien horen we wel een keer waarom.

Als je zoveel drugs bij je hebt dan kun je wel een huiszoeking verwachten ja. Politie wil, terecht, weten dan of er meer is.

Ja ik werd vorige maand bij de Zon festival heel goed gefouilleerd, inderdaad ook onder de beugels van mijn beha, maar mijn tasje werd amper bekeken. Ik moest hem open ritsen, maar de vakjes met ritsjes binnenin wilden ze niet eens zien. Ook zo suf haha.

Ik kan zo genieten van mensen die ongeloofwaardige leugens blijven volhouden.

Thanks imanuelle! Top entertainment dit.

16 likes

Haha we zitten in een roddeltopic, ik heb wel ergere/speculatievere uitspraken over andere onderwerpen voorbij zien komen.

1 like

vooralsnog zit ze daar nog.

https://www.ad.nl/show/justitie-voorbereiden-op-rol-geen-reden-voor-strafvermindering-imanuelle-grives~a29d81d2/

Bij een kennis van mij stak die vrouw twee vingers onder haar beugel en trok d’r bh naar voren (vrij lomp). Alles viel er uit…

1 like

Haar borsten of de drugs? :joy:

57 likes

Barbie, Samantha is zwanger zet ze net op Instagram :scream:

Oh jeetje, is ze weer wat opgeknapt eigenlijk? Het is wel te hopen zeg.

Ja klopt, maar zo lomp had ik nog niet meegemaakt!

@George hahahaha

2 likes

Die zag ik niet aankomen.

Oh god…

Wilde dat net hier komen posten! Vind het wel heel heftig. Hopelijk verloopt haar zwangerschap goed en gaat het ook goed met haar…