FF Boulevard #2

…Stille wateren

Ik had dat gevoel ook bij dat Boulevardfilmpje van haar en haar man toen ze echt net die dag ervoor getrouwd waren.

ooh ja, maar toen gaven ze toch ook gewoon toe dat ze (love)drunk waren?

Ik wilde niet suggereren dat ze alcoholist of drugsverslaafd is (al doet de roddel al jaren de ronde), maar ze is niet altijd zo hyper en raar ah praten. Ik vind haar soms juist heel beheerst en prettig overkomen, bijv als het over die projecten gaat. Vond het iig cringeworthy om naar te kijken en heb het zelfs afgezet hierdoor.

Huh ik dacht dat zij en Thijs Römer er best open over waren dat ze wel hielden van een regelmatig lijntje coke?

1 like

Je mag toch vast wel een keer snel naar de wc tijdens zon ellenlang fragment dat je al van voor tot achter kent als je (neus) het aardig vraagt?

3 likes

Omg, hier ?

Ik wil het namelijk niet kijken als het echt ongemakkelijk is haha

2 likes

Jaaaaa zij heeft echt een mj neus gekregen, zo zonde :disappointed_relieved:

Lullig misschien en keihard… maar eerlijk gezegd dacht ik ook wel van he? :thinking:

1 like

Het baby’tje is best donker maar ik dacht juist bij het zien van die foto he hij heeft echt de ogen en oogopslag van Jorik.

1 like

Ik vind hem ook totaal niet op haar lijken… maarja da’s ook niet zo gek :rofl:

4 likes

Ik vind baby’s bijna nooit op iemand lijken. Ze lijken meer op een aardappel

55 likes

Is wel vreemd inderdaad. Ik denk iets met belichting en natte haartjes? Op de tweede foto ziet hij er veel meer roze uit en heeft hij niet van die “waves”.

Maar op de tweede foto is hij net geboren toch. Een donkere huidskleur wordt vaak later pas duidelijker.

Op de foto’s in haar story is ie een stuk lichter. Komt door dat natte haar. Vind de comments echt ongepast.

3 likes

Ja, ik was roze met zwart haar. Bruine tintje en lichter haar kwam later pas. Echt naar die comments. Echt bemoei je met je eigen leven.

1 like

Ja, en alsof als dit écht het geval was ze het ineens in de comments zouden toegeven aan een stel 15 jarige…

1 like

Ja zou kunnen, ik weet niet hoe “halfbloed” baby’s eruit zien als ze net geboren zijn :sweat_smile:

Niet zo’n leuk woord.

16 likes

Sorry, ik wist wel dat het misschien geen goede woordkeuze was. Ik wilde mijn bericht nog aanpassen maar geen idee wat ik moest zeggen. Daarom ook tussen aanhalingstekens. En eigenlijk ook omdat het bizar is dat er zo wordt gespeculeerd over die baby. Hij is het niet eens

1 like

Dit is echt zon woord waarbij is nooit heb nagedacht over de betekenis. Wat naar zeg.

4 likes