Grappig wel dat het een nieuwsbericht is van 4 zinnen en dat er twee zinnen toch nog even moeten gaan over een vorige relatie.
of expeditie robinson waar ze tijdens de eetproef opeens ijshoorntjes krijgt
Laat het ophouden …
Zag net bij Rtl boulevard dat Andre (of Dre of Jr ik weet het niet meer) Hazes binnenkort met een nieuwe single komt. Wel heel toevallig dat er nu weer roddels zijn over zijn relatie, de vorige keer dat het niet goed zou gaan tussen hem en Monique begon bijna een nieuw seizoen van zijn serie… Volgens mij is het enkel voor de publiciteit 
Hahahah check anders NU de story van Tim den Besten, ik ging dood
GOODMORNINGGGG
WAKE UP WAKE UP
Kan die Silvie Meis niet gewoon even ouderwets een klap voor dr smoel krijgen met dat geklaag over haar super luxe vakantie op de Malediven? God meid wat heb je het zwaar dat je 4 foto’s per dag moet plaatsen en filmpjes.
Had ik die kutprobleempjes maar zeg… 
Ik wil haar wel slaan…
Ja , je hebt gelijk .
Ze moet gewoon even wakker worden uit haar droomwereld
Zo droog ook van RTL. ‘Deelt haar heftige verhaal’.
Hahaha.
Wat is Beyoncé nou eigenlijk steeds aan het doen met al die foto’s en poses op Instagram. Zo onbenaderbaar. Vind het jammer dat ze het medium op deze manier gebruikt.
Neem het niet zo serieus joh. Spreekwoordelijke klap, bij wijze van, gewoon een grapje. Niks serieus.
Even gekeken, maar ja, ik snap het ook niet.
Jvardenne op insta doet ook mee
Hebben jullie Freek Vonk bij Jinek gezien? Zo grappig die exen aan 1 tafel, ze had het per ongeluk over pandapunten haha. Echt grappig om terug te kijken!
Toch die film he… echt hoe kan je zoiets doen zonder aan de gevolgen te denken.
Aangehouden Imanuelle Grives bereidde zich voor op rol in drugsfilm Suriname https://www.nu.nl/film/5976462/aangehouden-imanuelle-grives-bereidde-zich-voor-op-rol-in-drugsfilm-suriname.html (via @NUnl)
“We hopen dat het met een sisser afloopt”, eh… Voorbereiding of niet, drugs verkopen is nog steeds een strafbaar feit ongeacht je motief. Ik vind dit echt te dom voor woorden.
Ik geloof er nogsteeds niets van.