De eerste keer mijn collega wel. Toen werd ze boos!!! Het werd ook echt zo’n terugkerende grap.
En dan lijkt me Willeke Alberti precies het tegenovergestelde
Het artikel is verwijderd
Haar man is net zo …
Die wilde whiskey bestellen bij een collega en die collega had al 10x gezegd . We serveren geen whiskey ik heb alleen wijn , bier en fris .
Begon hij te schreeuwen of mijn collega wel wist wie hij was.
Uiteindelijk heeft Mn collega aan andere collega’s gevraagd ; heeft iemand enig idee wie dit is? Want meneer weet het blijkbaar zelf niet meer…
Marco, toch. Die is ook moeilijk!
Wow ja heb even zitten zoeken en idd nu zegt ze dat ze gehackt was maar een half uur geleden post ze zichzelf zingend waar ze er ook niet helemaal OK uitziet
Die ja
Haha chill dat je het ff uitlegt Dat op jouw foto ziet er iig een stuk minder pijnlijk uit, het is alleen niet echt geschikt om de wave in te doen lijkt me, behalve als je mensen wilt flashen dan
Ja toch, ze lijkt me ook heel lief.
Dacht nl eerst even snel dat het hierboven over die Willeke ging en toen was ik even in de war. Maar het was Willeke van A.
Ik ging even naar haar insta maar mensen die onder het zag filmpje reageren plaatsen gewoon vette spoilers van OITNB’s laatste seizoen? Of zitten ze te fucken. Dat weet ik pas als ik alles gekeken heb maar vind het echt niet tof.
Sinds het hier over haar gaat ben ik al aan het denken of ik haar zou kennen maar was te lui om te googelen
Toch maar gedaan en nee geen idee
Blijkbaar is haar volle naam trouwens Willy ipv Willeke
Huh, waar is baby 3 dan gebleven? Ze hebben er pas twee toch of heb ik iets gemist.
Je hebt iets gemist
George, Charlotte en Louis
Vind dat hij weg gaat niet echt nieuwswaardig maar las dat hij 45 is!! Ik dacht ergens begin 30! Wat is zijn geheim ?!
Ik ken deze man verder niet, maar als je op basis van deze foto had gezegd dat hij 50 jaar is had ik dat ook geloofd. Ik vind hem helemaal niet zo jong overkomen.
50?!!! Nee joh. Ook echt geen 45 (ok, ook geen 30)
Ik zit trouwens zomer met Art te kijken, maar jeetje is Katja Schuurman dronken ofzo? Ze is zo warrig en die dubbele tong cringe is real
Vind haar heeel vaak dronken/high overkomen. Geen fijn mens om naaf te kijken ieders geval
Ik vond het ook echt vervelend om naar te kijken en ik heb adhd’ers in mn omgeving waar ik me niet/nauwelijks aan stoor. Dus dat was het (denk ik) niet.
En er zijn mensen die denken dat ze tijdens Zomergasten aan de coke was, omdat ze ineens zich anders gedroeg en een loopneus had.