FF Boulevard #2

Hahah ja je ziet in die reacties echt verschillende kampen. Je hebt de ‘wat is er aan de hand?’ mensen, de ‘Laat al die hater maar lullen hoor, jullie weten hoe het zit dat is genoeg’ mensen en de ‘zie je wel, er is echt iets aan de hand etc.’ mensen. Hahaha :joy:

“heb je nou nog met André ja of of nee?”

haha

4 likes

‘Cara Delevingne en vriendin Ashley Benson getrouwd in Las Vegas’

Toch wel! Vet leuk

23 likes

Ik ken die mannen niet dus ik dacht voor even dat Bill Clinton degene was die Heidi Klum getrouwd had.

13 likes

Scoop scoop! Vriendin van mij was op de Zwarte Cross en kwam Kjeld Nuis al knuffelend, zoenend en handje vasthoudend met Joy (Beune) tegen. Dus toch!

33 likes

Ze zijn idd allebei nog daar op vakantie maar het lijkt er echt op alsof ze het in ieder geval niet meer samen vieren. Ze doen steeds apart van elkaar wat met dat kind en in de avonden lijkt hij ook met andere mensen te zitten :thinking: (gebaseerd op de Insta stories)

1 like

Wow was Alexa Chung altijd al zo? Ik volg haar al wel een tijdje, maar schrok hier erg van.

Volgens mij is die linkerarm vertekend op de een of andere manier. Als je haar op andere foto’s ziet is ze wel slank, maar niet zó mager

Inderdaad! Ze heeft nog een stuk arm net bij haar haren daar links, maar zie je heel slecht

3 likes

Moet ik wel zeggen dat ze indd is afgevallen hoor! Maar ze is altijd heel slank geweest.

(Ik zie overigens dat je niet de enige bent die er iets van zegt, die opmerkingen onder de foto…)

Ik vond het ook al zo gek aangezien andere foto’s gewoon normaal lijken!

Ja inderdaad! Ik twijfel.

Waarom staat dit bij het berichtje van @sokka?

1 like

Dat staat er toch precies. Omdat mensen die bericht geflagged hebben.

Ok dat haalde ik er niet direct uit. Gemarkeerd betekent dus geflagged en gemeenschap mensen op dit forum. Ok tnx

12 likes

Sorry als ik hiermee mensen heb getriggerd. Was helemaal niet mijn bedoeling. Was gewoon bezorgd.

1 like

haha deze had ik nog niet onder handen genomen. Ik zie tot mijn vreugd ook de gemeenschap weer opduiken. Hebben jullie dat nou ook? Oh wacht k maak er een poll van.

Waar doet ‘de gemeenschap’ jou aan denken?

• De community
  • De sekte
  • De geslachtsdaad

0 stemmers

6 likes

Hmm maar waarom vraag of je sprak haar niet aan alvorens het te melden? Ik wil overigens geen vette discussie starten ofzo maar zo wordt het nog groter ofzo naar mijn idee. Als we elkaar daarover dan niet bevragen en er iets ineens weg is gehaald. maar vind het een goede zet dat het alsnog is teruggeplaatst, met precies de uitleg die Lula daarbij geeft.

En ik snap dat dit een eeuwige discussie blijft met dat flaggen :stuck_out_tongue: want het hele idee is natuurlijk dat je een mede lid niet direct hoeft aan te spreken Maar in dit geval is jouw uitleg daarbij super begrijpelijk, dus weet zeker dat degene die het postte @sokka dat ook begreep en er misschien zelfs wat van zou/zal opsteken!

5 likes

Je ziet niet dat er kortgeleden nog een baby in het maagje van Jaimie heeft gezeten.

22 likes

O mijn godjes dat kind is er nog geen 2 maanden uit. Hoe doe je dat :rofl:

2 likes