FF Boulevard #2

Ik vind het zo bizar dat zij gewoon een compleet ander gezicht heeft gekregen. En ik denk dan altijd, hoe moet dat voor dat kind zijn? Als mijn moeder zich compleet had laten verbouwen zou ik dat best heftig vinden, wat nou als je heel erg op je moeder lijkt? En dan moet je van je moeder gaan leren dat je goed bent zoals je bent ofzo? Dat gaat toch niet? Of krijg je dan voor je 16e verjaardag lipfillers cadeau. Bizarre wereld.

6 likes

Je ziet zeker duidelijk dat ze een aantal ingrepen heeft ondergaan aan haar gezicht, maar vind eigenlijk niet dat ze een compleet ander gezicht heeft gekregen.

Ik vind verbouwen ook niet zo’n aardig woord, eerlijk gezegd.

Nee oké dat was misschien wat overdreven uitgedrukt en niet zo aardig van me. Maar ik vind haar echt heel erg veranderd als je bijv. kijkt naar dit filmpje. Ik vind dat echt heftig om te zien.

4 likes

Ja, dat filmpje ken ik inderdaad. Wat ik al zei, ze heeft wel een typisch gezicht waar veel ingrepen aan zijn gedaan, maar ik herken haar wel van het filmpje.

ik vroeg me net af of die mensen van het markeren thuis met flagstiften werken en ik vond mezelf medium grappig

1 like

16 likes

Gelijk dat brabbeltaaltje waarbij tegen de ongeboren baby gepraat wordt.
Maar waarschijnlijk word ik ook zo als ik ooit zwanger wordt, maar nu als niet-zwangere en geen-kinderen willend persoon is dit zo :nauseated_face:

8 likes

Welkom bij alweer de laatste aflevering van stelt bij de stars.

:sob:

Jamie heb je geen Engels gehad op school.

2 likes

Wat een vreselijk filmpje. Hoe oud is dit? Je zou maar een kort broekje dragen “”””””terwijl je dat eigenlijk niet kan hebben”””””””” :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ahhh wat leuk voor ze! :heart_eyes:

Grappig wel dat het een nieuwsbericht is van 4 zinnen en dat er twee zinnen toch nog even moeten gaan over een vorige relatie.

3 likes

haha

hahahha

hahahhahahaa

71 likes

Ik denk dat het echt geweldige TV zou zijn als zij mee zou doen aan een programma waarin ze een weekje meeloopt in de ouderenzorg of leger des heils ofzo

16 likes

of expeditie robinson waar ze tijdens de eetproef opeens ijshoorntjes krijgt

39 likes

Laat het ophouden …

2 likes

Zag net bij Rtl boulevard dat Andre (of Dre of Jr ik weet het niet meer) Hazes binnenkort met een nieuwe single komt. Wel heel toevallig dat er nu weer roddels zijn over zijn relatie, de vorige keer dat het niet goed zou gaan tussen hem en Monique begon bijna een nieuw seizoen van zijn serie… Volgens mij is het enkel voor de publiciteit :sweat_smile:

2 likes

Hahahah check anders NU de story van Tim den Besten, ik ging dood

26 likes
3 likes

GOODMORNINGGGG

2 likes

WAKE UP WAKE UP

5 likes