Oo inderdaad! Terwijl ik dat juist zo mooi aan haar vond. Vond haar sowieso een mooie vrouw in kees & Co.
Ze heeft een dochter
Ja alsof zijn voorhoofd is platgespoten en zijn wenkbrouwen naar beneden zijn gezakt omdat alle gezichtspieren het hebben opgegeven.
Ik moest zo lachen om dit Hoorde op dat stuk ook echt dit geluid in mijn hoofd
Wie is dit?
simon cowell, jurylid van oa xfactor, Idols etc
Ik twijfelde of hij het was want herkende hem zelfs op de linker foto niet. Maar jeetje war heftig die rechter foto! Wat is er gebeurd joh
Ik dacht even dat die een meme was ofzo. Net zoals die foto’s van baby’s met tanden. Zo ziet het er uit.
Wat mij vooral opvalt is dat het totaal niet met elkaar matcht wat het grappig maakt. Als je een vinger voor z’n hoofd houd en alleen zijn ogen ziet verwacht je 1 of andere diep treurige/verdrietige man. Maar als je die vinger weghaalt zit er ineens een prodent achtige smile onder.
Door dit topic weet ik weer waarom ik zelf niet zo snel een cosmetische ingreep zou doen
Ik vraag me al een tijd af of Matthijs zn zwoele look au naturel is trouwens
die rechter echt gekke bekken in de spiegel trekken
Ik zou hem nog steeds doen. #chirurgiedoejemetmate
https://www.ad.nl/binnenland/prinses-christina-op-72-jarige-leeftijd-overleden~aa4a3a2a/
Prinses Christina, de jongste zus van Beatrix is overleden.
Allereerst verdrietig dat ze is overleden.
Alleen ben ik de enige die de naam van de zus van prinses Beatrix niet wist? En dan heeft die zus, prinses Christina, een zoon genaamd Bernardo? Ineens heb ik er een beetje de kriebels van dat die familie zo groot is (in mijn hoofd gaat het niet meestal niet verder dan Beatrix, WA en de kinderen). Teren zij allemaal op ons geld? Hoe zit dat eigenlijk?
Ze heeft nog 2 zussen he Prinses Margriet en Prinses Irene + gezinnen. Deel daarvan loopt ook altijd mee tijdens Koningsdag.
Ja precies, ik ‘ken’ dus enkel het gedeelte dat er tijdens zo’n dag is. Of anderzijds een beetje in de media verschijnt.
Ik denk alleen maar plastic chirurgy done right dat denk ik ook altijd bij blake lively.
Alleen het koninklijk huis (Bea, W-A, maxima en Amalia vanaf haar 18e) krijgen een uitkering, de rest krijgt niks en verdient gewoon z’n eigen centen (wel met de voordelen van een rijke afkomst en aardig wat erfenissen).