FF Boulevard #2

Alleen het koninklijk huis (Bea, W-A, maxima en Amalia vanaf haar 18e) krijgen een uitkering, de rest krijgt niks en verdient gewoon z’n eigen centen (wel met de voordelen van een rijke afkomst en aardig wat erfenissen).

4 likes

ze zijn vergeten Jeroen z’n haar op te fluffen, dat ie hier akkoord mee is gegaan!

7 likes

Als ie zo dicht tegen Eva aan mag zitten is het wat hem betreft allemaal prima

4 likes

Ik zou het dus echt niet chill vinden om met mijn gezicht zo dicht bij ‘concullega’s’ te hangen.
Maar goed, Linda heeft natuurlijk wel vaker dat bij de fotoshoots van dat eerste interview, BN’ers elkaar helemaal aflebberen.

4 likes

Ik zit even de RTL variant te bekijken: is Marc van de Linden stoned, dronken of heel erg ziek? Ziet er slecht uit!

1 like

RTL variant? Ik zit echt m’n hoofd te breken en te scrollen in het topic wat je bedoelt?

1 like

Boulevard misschien?

1 like

Oooooh! Thanks!

2 likes

Jaa dit heb ik ook gezien vooral zijn ogen echt raar

2 likes

Ja haha, RTL Boulevard inderdaad! Dacht altijd dat daar het topic naar vernoemd was, misschien heb ik dat wel verzonnen hoor!

1 like

Is ook zo hoor!
Maar ik moest ook even nadenken wat je bedoelde met RTL variant haha

1 like

De Meilandjes hadden gisteren 30 Instagram foto’s geplaatst met gesponsorde kleding. Hebben ze heel veel kritiek op gekregen en nu verkondigen ze dat het een fout is geweest bij het management, daar zou een iets te enthousiaste social media medewerkster zijn geweest. Nou niemand geloofde dit verhaal dus en nu lees ik steeds meer kritiek over de familie. Ze zijn heel snel een hit geworden en nu is half Nederland aan het wijnen wijnen. Maar ik denk dat dit ook weer heel snel kan instorten. Je ziet nu dat ze iets te commercieel worden en dat het meer op een act begint te lijken.

8 likes

Ik heb ze hierdoor allemaal ontvolgd op Instagram. Het was ook allemaal kleding van 2 bepaalde merken. Zo duidelijk dat het #spon was.

Hahahaha dan faal je echt als social media medewerker. 30 foto’s achter elkaar posten? You had one job… :roll_eyes:

3 likes

Hij gaat nu ook iets presenteren bij SBS. En dat filmpje bij de Mac wat vd week viral ging was ook zo geacteerd. Hij wordt nu echt een karikatuur van zichzelf, jammer. Het was juist zo leuk door de eenvoud!

3 likes

Ja ik vind het zo jammer dat het áltijd zo gaat. Echt altijd. Ook dat stel van straatarm en steenrijk. Zodra iets het goed doet duikt de halve media wereld erop om het uit te melken. Zo stom.

7 likes

Wie zijn dit überhaupt?:sweat_smile:

ze zijn van tv… ik weet t ook alleen hierdoor

2 likes

Doutzen krijgt ook flink commentaar op haar bikinifoto’s. Ze zou “te mager” zijn. Op één foto gaat William Rutten in de reacties in discussie.

(Ik moet er nog even wat bijtypen, want ik heb deze post net ook gedaan, maar die was verkeerd gegaan en heb ik verwijderd, en nu mag ik niet precies hetzelfde weer posten…)
Edit: yes het werkt.