FF Boulevard #2

In Incognito kun je het wel lezen :grin:

3 likes

en dan Mattie Valk aka PIETJE POTENT

ahahahha echt wie heeft dit stuk goedgekeurd.

33 likes

Ik zit in tweestrijd tussen ‘wat een gave’ en ‘wat errrrûg’… :joy: @Roguee

11 likes

Ik wil ook net zeggen: dream job!

4 likes

HAHA, ‘huh hoe kunnen we nou gepakt zijn?’

53 likes

‘‘Twee weken voordat Sharona in april 2018 zou bevallen van een dochtertje, dat zij overigens antidaterend JUNE noemde’’

:’)

26 likes

Misschien lijken de kinderen heel erg op de man met wie ze de affaire had?

Zag net deze foto voorbij komen van Nikkie Plessen maar dit lijkt toch totaal iemand anders?

13 likes

Wat is ze afgevallen zeg, of komt het omdat ze haar haar wat platter draagt hier. Prachtige top heeft ze aan trouwens.

Het lijkt alsof er iets anders is aan haar hoofd, en dan zeker niet alleen haar haren…

5 likes

Haar tas lijkt groter dan haar.

5 likes

Vandaar dat Sylvie Meis zo dol is op die tas. Matcht goed met een maatje 24 en zelfs als je een keertje het hoorntje van een softijs opeet, valt dat amper op.

14 likes

Ik vond Nikkie Plessen altijd zo leuk toen ze nog in Kees & Co speelde! Maar haar uitstraling van tegenwoordig vind ik niet zo

8 likes

Hahaha je zou dit maar mogen schrijven. Fantastisch.

Dit is toch niet dezelfde persoon als die hierboven in haar fancy jurkje met haar koffie?!?

En naast haar zit nog zo iemand die totaal veranderd is!

Ja je hebt gelijk. Ik had wat een ander beeld in mn hoofd geloof ik.

1 like

Was even vergeten dat hij best lekker was! Alleen hoorde via via dat hij ook wel wat narcistische trekjes had, maargoed daarvoor ben je “BN’er”

1 like

https://www.ad.nl/show/oud-manager-famke-louise-was-geen-supergoede-zangeres~aa2524f9/

Ik vraag me echt af waarom hij hier nog interviews over geeft …
Vind het nu wel echt een beetje treurig worden.

28 likes

Het is al erg genoeg dat ik nog niet eens op de link geklikt had en dat ik al wist dat het over bizzey ging. Dat hij daar nu nog aandacht aan besteed snap je toch niet.