Beveiligers zullen dan nu wel een goed gevulde sokkenla hebben thuis
Ik vond dit wel een interessant artikel om te lezen over de zelfmoord van Epstein:
Hij liet tijdens zijn gevangenschap elke dag een stroom aan dure advocaten komen zodat ze soms wel 12 uur per dag een privƩruimte hadden waar ze konden praten en snacks eten. Zo lijkt gevangen zijn minder erg, als je maar geld hebt. Hij heeft ook medegevangenen betaald om hem met rust te laten, hoewel dat blijkbaar redelijk gebruikelijk is.
Ja dat denk het rationele deel van mijn hersens ook, maar als ik dan bedenk dat het De Ziekste Gevangene die er zat was, in dezelfde soort cel etc. als El Chapo, dan denk ik alleen maar hoe dan???
.
Ik geloof meestal niks van complottheorieƫn, maar de theorieƫn rondom Epstein komen op mij geloofwaardig over. Ik denk dat er veel meer (hooggeplaatste) mensen bij die misbruikzaak betrokken zijn. De Clintons en prins Andrew worden oa genoemd. Ben echt nieuwsgierig hoe dat zit
Waar kan ik me aanmelden
Maar echt
Ik heb ooit een scharrel gehad die erg op hem leek. Maar dat is helaas maar bij drie keer gebleven. Was ook een muzikale jongen. Ik mis hem
Ja ach daar heb ik geen problemen mee hoor
Welke club?
Volgens mij is hij bi
Ah is dat de club? Hij is iid bi.
Beetje raar om dat zo te noemen maar zoals de rest al zei hij is biseksueel.
De ClintonS? Waar heb je dat gelezen?
Huh ik dacht dat het gewoon een gangbare en vriendelijke term was om te zeggen dat een man op mannen valt.
Ik vind het vreemd, je kan ook gewoon zo zeggen dat hij bi of homo is, daar hoef je niet een ācodeā voor te verzinnen
Wat is er niet vriendelijk aan het woord bi dan?
Hahaha is dit de jaren 50?
Ik vind het wel lief dat je het zo zegt hoor, maar we praten hier ook openlijk over poep en seks (niet in die combinatie denk ik) dus je mag het gewoon bij zn naam noemen
Mag hoor, kom maar naar het kinktopic!