FF Boulevard #2

https://www.ad.nl/show/oud-manager-famke-louise-was-geen-supergoede-zangeres~aa2524f9/

Ik vraag me echt af waarom hij hier nog interviews over geeft …
Vind het nu wel echt een beetje treurig worden.

28 likes

Het is al erg genoeg dat ik nog niet eens op de link geklikt had en dat ik al wist dat het over bizzey ging. Dat hij daar nu nog aandacht aan besteed snap je toch niet.

Gaat haar carrière minder goed of kiest ze daar bewust voor? Is een oprechte vraag. Ik volg haar niet. Maar kan me voorstellen dat ze meer rust wilde na deze jankmuil.

afbeelding
Heftig…

26 likes

Dat kuiltje in haar kin is weg, valt me nu op.

1 like

Wat is er met zijn ogen gebeurd? Heeft hij een omgekeerde facelift gehad ofzo. Hij lijkt net Droopy.

35 likes

Wow!! Ik was dat kuiltje in dr kin gewoon vergeten. Dr neus is ook echt anders.
Kan niet wachten tot ze een dochter krijgt en al haar sterke gelaatstrekken erft

1 like

Oo inderdaad! Terwijl ik dat juist zo mooi aan haar vond. Vond haar sowieso een mooie vrouw in kees & Co.

Ze heeft een dochter

3 likes

Ja alsof zijn voorhoofd is platgespoten en zijn wenkbrouwen naar beneden zijn gezakt omdat alle gezichtspieren het hebben opgegeven.

4 likes

Ik moest zo lachen om dit :joy: Hoorde op dat stuk ook echt dit geluid in mijn hoofd

2 likes

Wie is dit?

simon cowell, jurylid van oa xfactor, Idols etc

Ik twijfelde of hij het was want herkende hem zelfs op de linker foto niet. Maar jeetje war heftig die rechter foto! Wat is er gebeurd joh :flushed:

Ik dacht even dat die een meme was ofzo. Net zoals die foto’s van baby’s met tanden. Zo ziet het er uit.

6 likes

Wat mij vooral opvalt is dat het totaal niet met elkaar matcht wat het grappig maakt. Als je een vinger voor z’n hoofd houd en alleen zijn ogen ziet verwacht je 1 of andere diep treurige/verdrietige man. Maar als je die vinger weghaalt zit er ineens een prodent achtige smile onder.

9 likes

Door dit topic weet ik weer waarom ik zelf niet zo snel een cosmetische ingreep zou doen

2 likes

Ik vraag me al een tijd af of Matthijs zn zwoele look au naturel is trouwens

6 likes

1 like

die rechter echt gekke bekken in de spiegel trekken