FF Boulevard #2

Nee je zegt het goed hoor
Over dood zeg je toch ook wel eens ja ze is heengegaan? Dan is het echt geen geheim dat ze dood is maar dood klinkt zo hard
Of ik ga even candycrushen daar bedoel ik mee ik ga poepen, maar ik ga echt niet hardop in bijv de bieb zeggen dat ik moet poepen haha

3 likes

Haha candycrushen lol. Mijn ex schoonfamilie zei altijd “ik ga even naar het kleinste kamertje” noooo tenenkrommend

3 likes

Ik wil er eigenlijk niet op in gaan aangezien ik het hier vólledig mee eens ben, maar naast dat dit allemaal onnodig is (het punt is duidelijk) en degene het punt snapt heeft ze ook al aangegeven dat het niet lullig/onaardig/negatief oid bedoeld is. Hoelang kunnen mensen er dan over door gaan? Je hoeft niet op alle slakken zout te leggen, het is duidelijk.

Ik reageer verder nauwelijks in eindeloze discussies maar nu wel want dit valt me op en draagt niet bij aan de sfeer hier.

Edit: goede zin ook. Ik ben niet zo sterk in het verwoorden van mijn gedachtes :sweat_smile:

13 likes

Aangezien we toch al offtopic zijn, kan dit er nog wel bij:

Een collega van mij zegt: ik ga naar de toi

:woozy_face:

8 likes

ik moest even nadenken maar als in afkorting van toilet??

Wauw :sweat_smile:

1 like

Toi toi toi krijgt een totaal nieuwe betekenis.

15 likes

Haha nee echt toi, zoals toi toi toi. :rofl:

2 likes

Ghehe toi toi staat hier (buitenland) altijd op de dixies…

2 likes

ik moest er ook gelijk aan denken :joy:

Back to boulevard, back to boulevard!!

Iemand de insta post van Miley Cyrus gezien? Heel verhaal over dat ze een wild bestaan heeft gehad maar dat ze nooit vreemd is gegaan in haar relatie met Liam. Denken mensen dat dan? Iemand hier zei laatst dat juist Liam daar bekend om stond? Als dat zo is en Miley weet dat kan ik me voorstellen dat je wel baalt van die geruchten.

2 likes

Op Blind Gossip wordt gesuggereerd dat haar partygedrag en drank- en drugsgebruik aan de basis van hun break-up ligt en dat ze nu de schuld in zijn schoenen probeert te schuiven. Vreemdgaan van haar kant heb ik denk ik nog niet zien voorbijkomen

Nou ja, er gingen nadat de foto’s de ronde gingen ook meteen geruchten dat ze al langer met Kaitlynn bezig zou zijn, dat zij met elkaar vreemd zouden zijn gegaan en daardoor hun beide huwelijken stukgelopen zouden zijn.

Heb zo’n gevoel dat we binnenkort te horen krijgen Shelly Sterk bevallen is. Het is al een tijdje stil op Instagram…

Dit blijft echt een van mijn favo filmpjes :joy: mien breuuur

2 likes

Heb je een linkje? Ik begrijp nooit hoe die site in elkaar steekt

Ze heeft eergisteren nog een story geplaatst met dat ze nog niet bevallen was

Ah, die kan ik niet meer zien.

3 likes

Immanuelle Grives blijft nog minstens een maand vast zitten.
Volgens haar advocaat was er nog een tweede reden voor de smokkel. Hij wil niet precies zeggen wat, maar zegt dat zijn cliënt “naïef” is geweest.

Wat een vreemde zaak is dit toch.

4 likes

Voor liefde misschien? Dat is het eerste wat dan bij mij opkomt als het ‘naïef’ was. Snap er ook echt niks van!